Domoticz app instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 5.965 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Randy-
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-08-2024
Allereerst, ik ben al een paar dagen druk aan het zoeken maar kan nix relavants vinden of wat mij op weg kan helpen.

Wat ik aan hardware gebruik.

De pc waar het geheel op draait:
Server IBM 3550
8GB werk geheugen en 80gb schijfruimte.

Waarom een server: deze wordt later voor meerdere toepassingen gebruikt

Software:
Windows server 2016 geactiveerd (engels)

De vraag:
Ik wil via de Ios app van Domoticz zelf ook de lichten en zo kunnen bedienen.
Dat krijg ik niet voor elkaar.
Wat moet ik invullen voor gegeven in de app.

Wat ik heb gevonden?
Genoeg maar nix wat mij verder helpt met mijn probleem.

Waar heb ik iets aan?

2 screenshots met daar de beoogde gegeven erop.
die ik dan kan gebruiken om de app met mijn gegeven in te stellen.

Gr Randy

[ Voor 63% gewijzigd door -Randy- op 20-11-2018 09:49 . Reden: Was vergeten de vraag te stellen. 😴 ]

Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.

Beste antwoord (via -Randy- op 20-11-2018 10:56)

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:32
Wat je moet invullen is het IP adres van je server, de poort waarop Domoticz luistert (waarschijnlijk poort 8080), De gebruikersnaam die je in Domoticz heb geconfigureerd en het wachtwoord.

Kan je via een computer wel inloggen op de webinterface van Domoticz? Want die gegevens moet je een op een invullen onder Instellingen -> verbindingsinstellingen.

Dit soort vragen kan je trouwens beter hier posten. Een nieuw topic voor zo'n vraag is niet nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door Thy... op 20-11-2018 10:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat is het probleem nou precies/wat wil je weten?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Randy-
De vraag staat mu in de eerste post.

Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:32
Wat je moet invullen is het IP adres van je server, de poort waarop Domoticz luistert (waarschijnlijk poort 8080), De gebruikersnaam die je in Domoticz heb geconfigureerd en het wachtwoord.

Kan je via een computer wel inloggen op de webinterface van Domoticz? Want die gegevens moet je een op een invullen onder Instellingen -> verbindingsinstellingen.

Dit soort vragen kan je trouwens beter hier posten. Een nieuw topic voor zo'n vraag is niet nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door Thy... op 20-11-2018 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Randy-
Dankje,
Dat topic had ik idd gevonden maar omdat ik niet met een PI werk, heb ik er niet heel goed naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMike70
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-03-2024
Hallo,

Ik ben nieuw in de wereld van Domoticz. Thuis heb ik een ICS-1000 van KAKU (433 Mhz) met diverse ontvangers en een Synology DS414. Ik heb Domoticz op de NAS geïnstalleerd en ik ben er inmiddels achter dat ik, om de KAKU producten met Domoticz via de NAS te kunnen bedienen, ik extra hardware op mijn NAS moet aansluiten. Ik lees dat hiervoor de RFXCOM-XL Transceiver 433.92 Mhz met RFY geschikt is, maar deze vind ik nogal prijzig. Daarnaast wil ik in de nabije toekomst ook gebruik maken van Zigbee producten.

Ik heb een paar vragen:
- Zijn er andere USB transceivers te krijgen voor dit doel?
- Zijn er USB transceivers te krijgen die beide protocollen aan kunnen?
- Zo niet, kan ik twee USB Tranceivers op de Synology aansluiten.

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar antwoorden, maar ik kan ze niet vinden. Mochten mijn vragen wel al ergens beantwoord zijn, dan hierbij meteen mijn excuses en dan hoor ik graag waar ik ze kan vinden.

Groeten,

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt beter in Domoticz - open source domotica systeem - deel 4 kijken, en eventueel daar of in het Duurzame Energie & Domotica subforum je vraag te stellen in plaatst van andermans topic te kapen :) Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.