Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Slotje Shitpraktijken van recruiters

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 28-05 21:13
@Rukapul heeft een slotje gezet op het topic "shitpraktijken van recruiters".
Rukapul schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 13:24:
Gezien de geringe mate van ontopic bijdragen (wie de schoen past trekken hem aan) is dit topic blijkbaar over zijn uiterste houdbaarheid heen.
het eerste stukje ben ik het 100% mee eens, er was een handje vol mensen, voornamelijk 1 persoon, die maar door bleef drammen dat marktwerking onzin is. (of weet ik veel wat die zei, heb het niet gelezen, ik kom daar om shitpraktijken van recruiters te lezen, niet een economie les te krijgen).

Andere leden van het forum hebben regelmatig de suggestie gedaan om terug on-topic te gaan.
Ondanks dat bleef men off-topic gaan.

Ipv dat er een modbreak kwam met daarin dat marktwerking en salarissen zijn eigen topic hebben, is er meteen een slotje gekomen op het topic met de notitie dat het "over zijn uiterste houdbaarheid heen is".

Ik ben van mening dat een slotje overkill is voor de situatie. Er wordt nog steeds (wel langzaam) berichten gepost over shitpraktijken van recruiters. Zoals het altijd al geweest is. Maar omdat een handje vol mensen niet on-topic kunnen blijven wordt het hele topic op slot gegooid.

Zoals ik al zei ben ik het er 100% mee eens dat er iets moest gebeuren, maar dit is IMO wat overdreven. ;)
een paar dagen pauze is misschien niet erg, maar imo heeft het topic wel degelijk een bestaansrecht.

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:58

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Dit gaat niet over forumbreed beleid, maar over een specifiek topic. Dit kun je veel beter kwijt in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True