Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: topic 1531704
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor een collega. Hij zal dit enkel gebruiken voor licht internetgebruik, media (muziek en film).
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 500 euro (excl. randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventueel (!) een GTX 780, Die heb ik hier nog op overschot. Als hij dan toch een (ietswat ouder) spel zou willen spelen, dan zou hij die erin kunnen steken. Maar dit is zeker geen vereiste.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD (256GB lijkt me voldoende), 8GB RAM, goede processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een stabiel, betrouwbaar systeem dat zeer vlot kan multitasken (weinig wachttijden).
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: topic 1531704
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor een collega. Hij zal dit enkel gebruiken voor licht internetgebruik, media (muziek en film).
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 500 euro (excl. randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventueel (!) een GTX 780, Die heb ik hier nog op overschot. Als hij dan toch een (ietswat ouder) spel zou willen spelen, dan zou hij die erin kunnen steken. Maar dit is zeker geen vereiste.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD (256GB lijkt me voldoende), 8GB RAM, goede processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht een stabiel, betrouwbaar systeem dat zeer vlot kan multitasken (weinig wachttijden).