Is al vaker langsgekomen, in de vorm van een Feature Tweakers.net Nachtmodus. (staat ook ruim bovenaan bij Meest gewaardeerde feature requests ), maar is een mooi begin wat (mij) eenvoudig lijkt toe te passen is het slidertje van https://tweakers.net/instellingen/layout/ waarbij je de achtergrondkleur in kan stellen wat verder laten gaan, tot aan zwart.
Simpel uitgelegd:
Ik moet alle lampen in de kamer aan doen, en T.net straalt mij nog als een schijnwerper in het gezicht vanaf mijn 4k monitor (waarvan ik maar 1/3 gebruik voor browsen, en de rest in een donker thema heb)
Ik heb 1x een custom CSS gehad, maar ik mis gewoon de kennis en kunde (en heb het opgegeven mij daar in te verdiepen) om daar wat moois mee te kunnen, simpel schuifbolletje instellen snap ik nog net.
Simpel uitgelegd:
Ik moet alle lampen in de kamer aan doen, en T.net straalt mij nog als een schijnwerper in het gezicht vanaf mijn 4k monitor (waarvan ik maar 1/3 gebruik voor browsen, en de rest in een donker thema heb)
Ik heb 1x een custom CSS gehad, maar ik mis gewoon de kennis en kunde (en heb het opgegeven mij daar in te verdiepen) om daar wat moois mee te kunnen, simpel schuifbolletje instellen snap ik nog net.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?