Toon posts:

Codebase; frozen speclist

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vrijdagavond 20 juli kwam ACM met het idee om Tweakers.Net / GoT uit te breiden met een CodeBase. Natuurlijk moet het script voor deze CodeBase homemade zijn. Er komt een lijstje met hetgeen wat "we" (lees: tweakers) er op willen en aan welke randvoorwaarden er moet worden voldaan.

Aangezien het originele contest idee (iedereen maakt zijn eigen versie) niet echt ideaal is, omdat je heel veel tijd in je progwerkje steekt en het misschien helemaal niet gebruikt wordt hebben ACM, wasigh en ik het volgende in gedachte: Mensen die interesse hebben om mee te coden kunnen een soort sollicitatie mailtje sturen naar <a href='mailto:acm@tweakers.net'>ACM</a> of <a href='mailto:rootseler@tweakers.net'>mij</a>. Laat hierin duidelijk weten wat je al gemaakt hebt en wat je wil doen. Hieruit zullen dan vijf mensen gekozen worden om het uiteindelijk script te programmeren. Het enigste wat we je op dit moment kunnen bieden is eeuwige roem :)

Op Tweakers.Net vind je een [url="'http://www.tweakers.net/nieuws/-603408'"]lijstje[/url] met doel, doelstelling en specs, samengesteld door ACM, wasigh en mij. Heb je nog aanvullingen hierop dan kun je dat melden in dit topic.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik denk dat iedereen het ondertussen wel weet...
Dus dit topic maar als gewoon topic behandelen.

Heeft iemand nog korte aanvullingen?

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Jazeker,

namelijk de boeken survey, het beoordelen van boeken op prijs, inhoud, etc..

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

* wasigh vraagt zich af of er nog wel mensen zitten te wachten op de codebase..

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 20:29

kvdveer

Z.O.Z.

ik juich een codebase toe!!!
Zo kun je scriptrequests een slotje geven, zonder de starter helemaal zonder hulp te laten zitten. Van een codebase kunnen zowel newbies als gevorderden veel leren...

Hoe vaak komt het niet voor dat er een topic start van 'Hoe maak ik een ...' en dat er aan het einde van de thread een stuk code staat hoe het opgelost is, of daarnaar wordt gevraagd? Ik heb zelf al regelmatig code gebruikt die ik hier op de fora heb gevonden....

Localhost, sweet localhost

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:29
Het lijkt me ook gewoon een goed medium om kennis over te dragen (howto's over bepaalde talen ed.)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 17 augustus 2001 16:21 schreef wasigh het volgende:
* wasigh vraagt zich af of er nog wel mensen zitten te wachten op de codebase..
Zeker, het is gewoon zeer makkelijk. Waarom 2x het wiel uitvinden.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1