Zoals Femme al zei,
Is een codebase wel een kewle uitbreiding voor t.net.
Daarvoor had ik een paar maanden geleden een thread gestart, maar dat werd erg onoverzichtelijk.
Toen hadden een aantal mensen al het plan opgepakt om er een site voor te maken.
Ik heb onlangs met Floris en Daniel gesproken, over eventuele hosting op de t.net servers en zij vonden dat een goed plan.
(Femme blijkbaar ook, maar die had ik er niet over gesproken
)
Hoe de technische afhandeling verder gaat lopen, moet ik nog overleggen.
Maar nu komt de reden dat ik dit topic open.
Uiteraard willen we een goed product hebben, wat werkt zoals wij willen. Een van de manieren om zoiets te bereiken lijkt me, is om het samen te ontwerpen en dan te destileren tot 1 goede site.
Leek me leuk, als de genen die het willen, een preproduct maken. Iedereen heeft dan goede ideeen, die kan je dan samenvoegen (of de slechten vallen af...) etc etc.
De wedstrijd is dus simpel:
Maak een codebase site (met elke willekeurige uitbreiding die je wilt).
De prijs is simpel:
Jouw versie van de site wordt dan gehost bij t.net.
Enige voorwaarden:
- Er zijn verder niet echt rechten uit te halen.
- De site moet zowiezo scripts/deelcode in vele talen zoekbaar ter beschikking stellen.
- Er moet commentaar op kunnen komen.
- Stemmen/cijfer geven is ook leuk.
- Hou rekening met beheersbaarheid door enkele "moderators".
- Hier is nog plek voor andere "eisen", dus als je ze bedenkt, edit ik deze post.
Graag even melden dat je er mee bezig gaat, in dit topic. Het handigst is het, als je zelf een host hebt waar je het op kan testen. Als je met anderen samenwerkt is het misschien ook wel leuk/handig om dat te noemen.
Checks op je test-code mag je hier ook posten (zowaar een sitecheck topic
).
Hou het topic wel netjes, ik heb geen zin streng te modden, maar indien nodig doe ik dat zeker wel.
, en we zelf allang wistenOp vrijdag 20 juli 2001 09:20 schreef Femme het volgende:
Een devzone met codebase, howto's e.d. zou een vette uitbreiding zijn op Tweakers.net.
Is een codebase wel een kewle uitbreiding voor t.net.
Daarvoor had ik een paar maanden geleden een thread gestart, maar dat werd erg onoverzichtelijk.
Toen hadden een aantal mensen al het plan opgepakt om er een site voor te maken.
Ik heb onlangs met Floris en Daniel gesproken, over eventuele hosting op de t.net servers en zij vonden dat een goed plan.
(Femme blijkbaar ook, maar die had ik er niet over gesproken
Hoe de technische afhandeling verder gaat lopen, moet ik nog overleggen.
Maar nu komt de reden dat ik dit topic open.
Uiteraard willen we een goed product hebben, wat werkt zoals wij willen. Een van de manieren om zoiets te bereiken lijkt me, is om het samen te ontwerpen en dan te destileren tot 1 goede site.
Leek me leuk, als de genen die het willen, een preproduct maken. Iedereen heeft dan goede ideeen, die kan je dan samenvoegen (of de slechten vallen af...) etc etc.
De wedstrijd is dus simpel:
Maak een codebase site (met elke willekeurige uitbreiding die je wilt).
De prijs is simpel:
Jouw versie van de site wordt dan gehost bij t.net.
Enige voorwaarden:
- Er zijn verder niet echt rechten uit te halen.
- De site moet zowiezo scripts/deelcode in vele talen zoekbaar ter beschikking stellen.
- Er moet commentaar op kunnen komen.
- Stemmen/cijfer geven is ook leuk.
- Hou rekening met beheersbaarheid door enkele "moderators".
- Hier is nog plek voor andere "eisen", dus als je ze bedenkt, edit ik deze post.
Graag even melden dat je er mee bezig gaat, in dit topic. Het handigst is het, als je zelf een host hebt waar je het op kan testen. Als je met anderen samenwerkt is het misschien ook wel leuk/handig om dat te noemen.
Checks op je test-code mag je hier ook posten (zowaar een sitecheck topic
Hou het topic wel netjes, ik heb geen zin streng te modden, maar indien nodig doe ik dat zeker wel.