Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Windows gebruiken. Ik wil hem gebruiken voor:
- Editing
Hiervoor gebruik ik Adobe After effects, Premiere pro en Photoshop.
- Coding
Voor coding gebruik ik Adobe DW en Visual Studio. Ik doe oa C#, PHP, Java en Ruby. Ergens volgend jaar moet ik ook beginnen met game development (Unity).
- Gaming
Naast bovenstaande wil ik ook gamen. Onder andere PUBG, CSGO, Tom Clancy's Rainbow Sic siege.
Wat is je budget?
Maximaal 1500 euro. Kan ook best meer zijn (rond de 1700).
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom wil ik dat de accuduur ongeveer 9 uur is. Ik wil hem meenemen voor school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor ieder merk. Het liefst wil ik een Asus. Hier is mijn lijst:
Zoals ik zei wil ik erop gamen en heb ik een lange accuduur nodig. Mijn voorkeur gaat dus naar een GTX 1050 Ti of hoger. Alleen het probleem is (wat ik zag) dat de accuduur van gaming laptops best laag is. Is hier een oplossing voor?
Ik wil Windows gebruiken. Ik wil hem gebruiken voor:
- Editing
Hiervoor gebruik ik Adobe After effects, Premiere pro en Photoshop.
- Coding
Voor coding gebruik ik Adobe DW en Visual Studio. Ik doe oa C#, PHP, Java en Ruby. Ergens volgend jaar moet ik ook beginnen met game development (Unity).
- Gaming
Naast bovenstaande wil ik ook gamen. Onder andere PUBG, CSGO, Tom Clancy's Rainbow Sic siege.
Wat is je budget?
Maximaal 1500 euro. Kan ook best meer zijn (rond de 1700).
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom wil ik dat de accuduur ongeveer 9 uur is. Ik wil hem meenemen voor school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor ieder merk. Het liefst wil ik een Asus. Hier is mijn lijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | HP Pavilion 15-cx0670nd | € 1.149,- | € 1.149,- |
1 | HP Pavilion Gaming 15-cx0963nd | € 1.199,- | € 1.199,- |
1 | Lenovo Ideapad Y520-15IKBN 80WK016TMH | € 1.199,- | € 1.199,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.547,- |
Zoals ik zei wil ik erop gamen en heb ik een lange accuduur nodig. Mijn voorkeur gaat dus naar een GTX 1050 Ti of hoger. Alleen het probleem is (wat ik zag) dat de accuduur van gaming laptops best laag is. Is hier een oplossing voor?