Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop voor editing, coding & gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Prabhjot.Singh
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 04-02-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Windows gebruiken. Ik wil hem gebruiken voor:
- Editing
Hiervoor gebruik ik Adobe After effects, Premiere pro en Photoshop.
- Coding
Voor coding gebruik ik Adobe DW en Visual Studio. Ik doe oa C#, PHP, Java en Ruby. Ergens volgend jaar moet ik ook beginnen met game development (Unity).
- Gaming
Naast bovenstaande wil ik ook gamen. Onder andere PUBG, CSGO, Tom Clancy's Rainbow Sic siege.

Wat is je budget?
Maximaal 1500 euro. Kan ook best meer zijn (rond de 1700).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarom wil ik dat de accuduur ongeveer 9 uur is. Ik wil hem meenemen voor school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor ieder merk. Het liefst wil ik een Asus. Hier is mijn lijst:
#ProductPrijsSubtotaal
1HP Pavilion 15-cx0670nd€ 1.149,-€ 1.149,-
1HP Pavilion Gaming 15-cx0963nd€ 1.199,-€ 1.199,-
1Lenovo Ideapad Y520-15IKBN 80WK016TMH€ 1.199,-€ 1.199,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 3.547,-

Zoals ik zei wil ik erop gamen en heb ik een lange accuduur nodig. Mijn voorkeur gaat dus naar een GTX 1050 Ti of hoger. Alleen het probleem is (wat ik zag) dat de accuduur van gaming laptops best laag is. Is hier een oplossing voor?

Beste antwoord (via Prabhjot.Singh op 21-11-2018 07:56)

• YDeciever
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07-04 16:09
De zoektocht die jij nu doormaakt klinkt erg herkenbaar.
Laptop voor studie/projecten en soms gamen

Twee opmerkingen alvast op jouw lijst:
- De HP pavilion heeft een neppe GTX 1060 met maar 3 gb Vram. Wees hiervan bewust.
- Ik dacht te lezen dat bij beide laptops de beeldschermen prima zijn voor gamen, maar content creation is het minder.

Pasgeleden heeft MSI de P65 gelanceerd. Is dat misschien een optie?
pricewatch: MSI P65 Creator 8RF-456NL
Ik twijfel alleen over de bouwkwaliteit, maar de 1050ti is betaalbaar.

Alle reacties

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:29
Cheeky antwoord maar de oplossing is niet gamen op de accu ;) Dat zuipt gewoon batterij.

Ik ben zelf ook naar een gelijkaardige laptop aan het zoeken, maar gezien ik iets rond de 2kg of lager zoek, zit ik vast aan modellen zoals de Dell XPS 15, of de duurdere Razer Blade of MSI Stealth modellen. Als je niet zo om gewicht geeft, dan hebben modellen zoals degene die je voorstelt meestal een iets betere koeling (en dus soms betere prestaties want bvb minder throttling). Mocht dat wel een factor zijn, zijn dat alvast wat andere modellen die je ook kan bekijken. Ben in ieder geval benieuwd naar het andere advies dat je hier gaat krijgen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• YDeciever

- De HP pavilion heeft een neppe GTX 1060 met maar 3 gb Vram. Wees hiervan bewust.
- Ik dacht te lezen dat bij beide laptops de beeldschermen prima zijn voor gamen, maar content creation is het minder.

• Prabhjot.Singh
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 04-02-2020
YDeciever schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:34:

Ja, ik zag dat het 3GB Vram heeft. Vind ik voor mezelf prima. Wat bedoelt u met content creation?

Ja, de MSI ziet er mooi uit. Denk dat dat hem wordt.

• YDeciever
@Prabhjot.Singh Je hebt de p65 gehaald? Zo ja, ik ben benieuwd naar jouw bevindingen van de laptop.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True