Toon posts:

Ben t nie echt eens met een moderator............

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej gasten, ik ga ff hiero zeiken... Ik heb ff een klacht over de moderator Traag.... Check bv [topic=187965]

Hallow! Die vent vraagt je vriendelijk om een serial code.. doe dan ff normaal en geef die!!! http://gathering.tweakers.net/forum/faq maybe.. doe niet zo moeilijk! Dat heet sociale mobiliteit!!! En dan ook nog oppertweaker bannen omdat hij m wel wilt helpen! Oppertweaker heeft een phatte naam hiero op GoT.. Ik wil niet teveel zeuren, maar ik vind dit niet echt leuk ofzo...

Maar ja, ik ga maar weer slapen :Z :z

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euhmz, wat als wij een serial geven.
De BSA ziet dat en eist een boete (zeg, fl5000,-) wie betaald die dan?
Jij? De topicstarter? Oppertweaker?

Ik betwijfel het... Dat moet tweakers.net dan betalen.
Daar hebben we geen zin in, buiten het feit dat het gewoon strafbaar is, om dat soort dingen te posten.

Dat staat duidelijk genoeg in de FAQ beschreven, iemand die wel helpt, is in principe net zo fout bezig als iemand die erom vraagt.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Misschien ook maar een topic, dat in LA moet, niet in SU

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op zaterdag 21 juli 2001 11:19 schreef ACM het volgende:
Misschien ook maar een topic, dat in LA moet, niet in SU
Inderdaad :)

En alles wat ik wilde zeggen heeft ACM al perfect verwoord :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Gebruikersnaam: NFA-DK

......Newbie's, lees eerst de FAQ.. |:(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

mvds

Totally awesome!

Op zaterdag 21 juli 2001 11:27 schreef kamstra het volgende:
Gebruikersnaam: NFA-DK

......Newbie's, lees eerst de FAQ.. |:(
En de wet zou ook makkelijk zijn.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op zaterdag 21 juli 2001 11:31 schreef obsidian het volgende:

[..]

En de wet zou ook makkelijk zijn.
ja da's waar, maar ik denk dat ie het met de FAQ ook wel kan begrijpen, en die is een stukkie korter dan de wet :P

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 21 juli 2001 11:33 schreef kamstra het volgende:
ja da's waar, maar ik denk dat ie het met de FAQ ook wel kan begrijpen, en die is een stukkie korter dan de wet :P
Tsja, maar de wet hoor je al globaal te kennen ;)

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op zaterdag 21 juli 2001 11:35 schreef ACM het volgende:

[..]

Okok, jullie winnen ;)

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 11:35 schreef ACM het volgende:

[..]

Je zegt 't goed ... hoor je te kennen,
maar wie kan 't uit zijn hoofd ? :+

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 21 juli 2001 11:46 schreef Ronald het volgende:
Euh... het gemiddelde advocatenburo komt al redelijk ver :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 21 juli 2001 11:46 schreef Ronald het volgende:
Ik niet, maar daarom zei ik ook "globaal" :)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:22
Op zaterdag 21 juli 2001 11:47 schreef Traag het volgende:

[..]

Euh... het gemiddelde advocatenburo komt al redelijk ver :P
En heb je enig idee hoe lang zij erover gedaan hebben om de wet *enigszins* te kennen ? :)
Precies ja, MINIMAAL 6 tot 8 jaar. En dan beginnen ze nog maar net.

Verwijderd

Wat zullen we eens doen >:)

gelijk een ban :?

>:) :P

edit:

ik vind dat je bij de registratie GELIJK de FAQ moet gaan doorlopen, en pas als je onderaan bent, en het scherm meer dan een minuut opengestaan heeft, mag je em accepteren

8-)

• the noise
  • Laatst online: 02-12 21:38
Hallo newbie, je wilt je dus registreren bij Tweakers.
hieronder staat ons stappenplan.

1) lees de FAQ -> http://gathering.tweakers.net/forum/faq

2)ga nu naar onze kennistest -> http://gathering.tweakers.net/kennistest
als je daar >90% goed beantwoord heb krijg je je w8woord gemeelt en ben je geregistreerd.

3) veel plezier!
Groetjes an Oldbie :P

'T leven is soms zo simpel :) *D

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Gewoon zo doen:

- Registratie gegevens laten invullen -> verzend kopje indrukken
- FAQ tonen en onderaan het scherm een accepteer knop , als die ingedrukt is dan pas de nieuwe gebruiker doorvoeren in het systeem.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Arno

Arno

PF5A

Mag het aub weer ontopic :)

Jeremy Clarkson

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, ik vond het jammer dat dat topic zo naar de *** werd geholpen door iemand die zich niks van een waarschuwing aantrekt.

Overigens heb ik hetzelfde probleem als de topicstarter had, namelijk dat die ATI-DVD4 zeikt om een key die ik wel heb maar die niet werkt omdat dat ook een OEM key is.

Dat je niet om een key mag/kan vragen weet ik ook wel, maar een andere oplossinbg voor het probleem was ook wel interessant geweest.

Oppertweaker heeft 3,4x in dat topic kunnen aanvoelen dat een serial neerknallen niet getolereerd zou worden, als je het dan ondanks een waarschuwing alsnog doet ben je IMHO niet slim bezig.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 13:39 schreef BackSlash32 het volgende:

Oppertweaker heeft 3,4x in dat topic kunnen aanvoelen dat een serial neerknallen niet getolereerd zou worden, als je het dan ondanks een waarschuwing alsnog doet ben je IMHO niet slim bezig.
En is een ban gewoon logisch...! :(

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Once and for all.

Software is een produkt waar anderen zweet, tranen en vaak veel geld in hebben gestoken. Als zij die software met een key beschermen is dat hun goed recht. Als jij dit systeem wil omzeilen, dan is dat jouw beslissing. Maar betrek GoT er niet in, aangezien GoT dan ongewild medepleger wordt aan jouw onrechtmatige daad. De fabrikant zou GoT aansprakelijk kunnen stellen voor het onrechtmatig beschikbaar maken van door copyright beschermd materiaal door een posting van een user.

Kijk, ik ben ook niet gek. Ik weet ookwel dat er warez zijn, en dat ze echt niet weggaan door een strikt beleid hier. Maar dat is niet het punt waar het om gaat. Als een openbaar forum als GoT warez toelaat, dan is het door schadeclaims en dergelijke snel gedaan met GoT. Ga daarom voor al je warez requests naar een daarvoor bestemd forum.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 09:55
en Oppertweaker is al een tijdje geregistreerd hier toch? dus die zou dat moeten weten. vindt zowiezo dat mensen behoren te weten om niet in public om serials etc te vragen.

een ban voor oppertweaker zou niet eens misplaatst zijn als ie ook nog gewaarschuwd was.

• JeroenNietDoen
oh lol hij is al gebanned.

Verwijderd

De topic-starter mag van mij ook wel een beetje op zijn taalgebruik letten. Hij viel mij al eerder op door z'n vele trolls en flames.

Een kleine selectie:
NEEEEEEEEEEEJ NIET DIE IIYAMA!!!! DIE ZUIGT!!!! Echt waar, believe me... ish niet goed.. verkoop er wel eens maar verkoop m lieva niet...

Hej sukkel, tuurlijk is de verpakking open van Kingston geheugen... [etc]

Snapt niemand het dan, die MSI Turbo shit is allemaal nix... word phat heet

OOoowwww oppertweaker krijgt op zn kop! ... Hej OPTW, niet iedereen het zo veel kennis als jou heh! Muhaha ...

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 21 juli 2001 15:26 schreef diddel het volgende:
De topic-starter mag van mij ook wel een beetje op zijn taalgebruik letten. Hij viel mij al eerder op door z'n vele trolls en flames.
Dat was ons ook al opgevallen :P

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ok :)

• JeroenNietDoen
de rotte appels worden er gewoon uitgefilterd :)

Verwijderd

Topicstarter
Pfff kortom je mening een beetje explosief uitdrukken mag al niet.... En oke oke, serial codes hier erop zetten mag niet dat is duidelijk, maar dat was ook niet het probleem.. OPTW werd mede gebanned omdat hij tegen die gozah zei dat hij hem moest mailen voor een serial... volgens mij mag dat gewoon, en zo niet, dan is dat de taak aan de FBI om zijn mail te onderscheppen en achter OPTW aan te gaan.. maar oke oke.. ik zal wat rustiger taalgebruik gaan gebruiken.. iemand thee met een koekje?? Al beter of niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Enneh nix rotte appels.. heb ook al een aantal mensen geholpen en ben hier pas kort geregistreerd.. duz kom op hej... maar ja, ill rest in peace

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

GoT gebruiken als communicatiemiddel voor warez (hey mail je me ff) is voor ons al strafbaar... dat is het probleem.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• zeef
Ps dacht je dat die DVD software gratis was ? Waarom heb je retail en kale OEM kaarten met een prijsverschil ?

Verwijderd

Topicstarter
ten 1e , ik was het niet.. ten 2e kreeg hij die kaart.. lees eerst het stukje.. alleen krijg hij de serial code van de software er niet bij....

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
erg stom,e post sorry

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 01:43 schreef NFA-DK het volgende:
ten 1e , ik was het niet.. ten 2e kreeg hij die kaart.. lees eerst het stukje.. alleen krijg hij de serial code van de software er niet bij....
Dan heb je gewoon pech. Helaas pindakaas.

Verwijderd

Topicstarter
Maar oke, maybe was het niet de beste oplossing van OPTW, maar ja... hoogst waarschijnlijk heb ik over een poosje een ban aan mn kont hangen aangezien je duz ook al niet je mening mag geven.... zijn jullie ook allemaal lekker van mij af...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 augustus 2001 01:43 schreef Flaman_Creationz het volgende:
erg stom,e post sorry
Joah kan je vinden..... meningen verschillen en ik d8 toch echt dat dit ook mocht worden gezegd als je het niet eens bent met iets..... Kijk opzich hebben ze best wel gelijk over dat serial gedoe, maar meteen bannen etc , COME ON!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

anders haal je ff een ouwe koe weer uit de sloot |:( :(

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
Op woensdag 01 augustus 2001 01:55 schreef NFA-DK het volgende:

[..]

Joah kan je vinden..... meningen verschillen en ik d8 toch echt dat dit ook mocht worden gezegd als je het niet eens bent met iets..... Kijk opzich hebben ze best wel gelijk over dat serial gedoe, maar meteen bannen etc , COME ON!
sorry ik had het anders moeten verwoorden:

ik had hem geedit, daarvoor had ik iets doms gepost...

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 01 augustus 2001 01:45 schreef NFA-DK het volgende:
Maar oke, maybe was het niet de beste oplossing van OPTW, maar ja... hoogst waarschijnlijk heb ik over een poosje een ban aan mn kont hangen aangezien je duz ook al niet je mening mag geven.... zijn jullie ook allemaal lekker van mij af...
Me mening geven is niet verkeerd, flamen en trollen wel maar dat gaat voorbij het geven van je mening...

Jeremy Clarkson

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 01 augustus 2001 01:55 schreef NFA-DK het volgende:

[..]

We hebben nou eenmaal regels. Wie die regels overtreedt en daarbij wordt gesnapt (en geloof me, we zien veel; ook dankzij oplettende bezoekers) kan rekenen op sancties. Over het algemeen zijn die sancties in de trant van een waarschuwing o.i.d.; maar in sommige gevallen kan er vanaf geweken worden en gelijk een ban gegeven worden, omdat er bijvoorbeeld meerdere warezreqs tegelijk gepost worden of er iets anders aan de hand is.
In dergelijke gevallen kunnen we besluiten om meteen tot een ban over te gaan.

• zeef
Op woensdag 01 augustus 2001 01:43 schreef NFA-DK het volgende:
Nee de serial krijgt hij er niet bij, omdat hij er niet voor betaald heeft. Op een driver CD kan wel eens wat teveel staan, en dan is het niet de bedoeling dat je die kan activeren. Als hij wel recht op die serial had, dan had hij hem vast wel van de winkelier/ATI gekregen.

Maar dan nog, als je even de moeite had genomen om de FAQ te lezen, dan had je kunnen weten dat dit soort vragen niet wordt gewardeerd. Verwacht dan niet van ons dat we denken "ahhh arme newbie, zielig", jij wil hier posten, dan moet jij je zaakjes voorelkaar hebben.

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 13:09 schreef the noise het volgende:
Hallo newbie, je wilt je dus registreren bij Tweakers.
hieronder staat ons stappenplan.

1) lees de FAQ -> http://gathering.tweakers.net/forum/faq

2)ga nu naar onze kennistest -> http://gathering.tweakers.net/kennistest
als je daar >90% goed beantwoord heb krijg je je w8woord gemeelt en ben je geregistreerd.

3) veel plezier!
Groetjes an Oldbie :P

'T leven is soms zo simpel :) *D
Die test doet het niet.........

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 11:39 schreef mennokkio het volgende:

[..]

... zucht

Dat is ook een fake-adres, het helpt als je gewoon het hele topic even doorleest.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

GoT gebruiken als communicatiemiddel voor warez (hey mail je me ff) is voor ons al strafbaar... dat is het probleem.
Dat lijkt me complete onzin. KPN is ook niet verantwoordelijk voor de gesprekken op hun netwerk. Zelfs bij uitwisseldiensten als Napster/Kazaa is het nog maar de vraag hoe het met de aansprakelijkheid ligt.
Dus om nou te zeggen dat een "mail me maar ff" t.net strafbaar/aansprakelijk maakt lijkt me een tikkeltje overdreven....

de betaler vervuilt

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Op woensdag 01 augustus 2001 11:39 schreef mennokkio het volgende:

[..]

kewl.. 8-)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Precies Ga!s... maar ja... en doe niet zo stom over newbie... mahn, jij bent ook hier zo begonnen...

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 01 augustus 2001 19:09 schreef NFA-DK het volgende:
Precies Ga!s... maar ja... en doe niet zo stom over newbie... mahn, jij bent ook hier zo begonnen...
Maar als newbie heb je je aan de huisregels te houden, en warez request worden niet getolereerd (0 tolerance policy). Dat staat in de huisregels. Tuurlijk zijn we als newbie begonnen, maar ook bij ons werden verzoeken om serials/warez links/etc.. gewoon afgekapt. Vaak met een fikse waarschuwing, en als het te erg werdt met een ban.

Verder heb je nog zoiets als intonatie, met vriendelijk vragen bereik je wat meer als met "Hallow! Die vent vraagt je vriendelijk om een serial code.. doe dan ff normaal en geef die!!! ".

:Y)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Arno

Arno

PF5A

Genoeg pret gehad :)

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.