Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Plex Live TV - Telenet Kanalen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TempAccount123
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 13-06 11:08
Hallo,

Ik heb een Plex Pass en Plex draaien op een NAS (QNAP) als Media Server.
Ook heb ik een Digibox + Digicorder van Telenet.

Ik vroeg me af of ik deze Telenet kanalen op de Live TV van Plex kan zetten en hoe ik dat zou doen.
Volgens https://www.plex.tv/live-tv-dvr/ zijn vlaamse zenders wel mogelijk, maar ik ben niet zeker hoe.

Enige ervaringen mee?

Alle reacties

• Ghostface9000
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:36
Geen ervaring mee maar ik vermoed dat je hiervoor een dvbt tuner nodig hebt.
https://support.plex.tv/a...-dvr-tuners-and-antennas/

Ter info:
Er bestaat ook een ci+ kaartje van telenet "tv met een kaartje" zoals ze het noemen.
Dan heb je nog meer zenders en zenders in "hd".
Maar geen idee of plex hier ook mee overweg kan en of hier ook een tuner voor bestaat.

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik den k dat de jongens hier daar wel een antwoord op weten:
[Ervaringen] Plex - Deel 3

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True