Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game crasht na een tijd en geluid blijft wel lopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views

• Gurkha1
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 10-11-2018
Nadat ik een game opstart crasht het programma na een tijdje (beeld hangt vast, geluid gaat vaak door), als ik het spel hierna nog een keer opstart crasht hij vaak veel sneller al. Heb het idee dat het vrij random is hoe lang het duurt voor het spel crasht. heb het gehad met de games PUBG en Scum maar kleinere games werken wel.

Voor heen werkte alles wel super. ;(
Updaten van drivers heb ik gedaan, Na een scan van mijn pc geen malware of andere gekke dingen tegengekomen. Voor het spel crasht verder geen performance issues oid. Enige manier om uit het programma te komen na de crash is via alt+tab of de windows key, waarna ik vaak een melding van windows krijgt dat het betreffende programma is vastgelopen en niet meer reageert.

Mijn set up is:

GTX 1060
Intel i5-6600

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 10:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Spellen crashen na een tijd. Slotje.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True