Nadat ik een game opstart crasht het programma na een tijdje (beeld hangt vast, geluid gaat vaak door), als ik het spel hierna nog een keer opstart crasht hij vaak veel sneller al. Heb het idee dat het vrij random is hoe lang het duurt voor het spel crasht. heb het gehad met de games PUBG en Scum maar kleinere games werken wel.
Voor heen werkte alles wel super.
Updaten van drivers heb ik gedaan, Na een scan van mijn pc geen malware of andere gekke dingen tegengekomen. Voor het spel crasht verder geen performance issues oid. Enige manier om uit het programma te komen na de crash is via alt+tab of de windows key, waarna ik vaak een melding van windows krijgt dat het betreffende programma is vastgelopen en niet meer reageert.
Mijn set up is:
GTX 1060
Intel i5-6600
Voor heen werkte alles wel super.

Updaten van drivers heb ik gedaan, Na een scan van mijn pc geen malware of andere gekke dingen tegengekomen. Voor het spel crasht verder geen performance issues oid. Enige manier om uit het programma te komen na de crash is via alt+tab of de windows key, waarna ik vaak een melding van windows krijgt dat het betreffende programma is vastgelopen en niet meer reageert.
Mijn set up is:
GTX 1060
Intel i5-6600