Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• mrjobby
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19-04 08:38
Ik zoek een?
(smart)watch

Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk;-)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tijdens het hardlopen mijn totale tijd, totale afstand en huidige snelheid (bijv: aantal minuten per km) af te lezen.

Ik heb geen voorkeur kwa merk of iets dergelijks. Ik draag in het dagelijks leven bijna nooit een horloge dus ik wil niet veel uitgeven aangezien hardlopen een sub sport voor mij is.

Op aliexpress kom ik genoeg tegen voor leuke prijs, maar ben benieuwd of iemand van tweakers ervaringen heeft met een budget watch

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:50
Wat voor telefoon moet deze mee kunnen koppelen?

• mrjobby
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19-04 08:38
swhnld schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:05:
Wat voor telefoon moet deze mee kunnen koppelen?
Android, Samsung Galaxy S7 Edge

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 18:08
Ikzelf heb de Xiaomi Amazfit Stratos en ben daar uitermate tevreden over. Is dat wat? Er is ook gewoon een topic voor hier op Tweakers waar je ervaringen kunt lezen.

Verder is er bijvoorbeeld ook de TomTom Sportwatching (meerdere uitvoeringen) waar een maat van mij dan weer heel tevreden over is.

Wel is je budget "zo goedkoop mogelijk" natuurlijk geen goede indicatie.
Waar zit je aan te denken?

• schaatsmeneer
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 22-04 19:01
Uit China kun je al sporthorloges met gps vinden voor 20 euro, ik denk dat hij deze bedoelt.
Ik vraag me eigenlijk ook wel af of die redelijk zijn, of dat je het dan beter bij je telefoon app kunt houden.

• Hopjesvla79
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:21
Kijk hier eens..

Het grote Sporthorloge met GPS topic

alhoewel 'budget' in dit topic waarschijnlijk een iets andere definitie is dan jij voor ogen heb. :)

[Voor 37% gewijzigd door Hopjesvla79 op 14-11-2018 11:47]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True