RTLXL stopt, kan en mag ik afleveringen downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.230 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-07 18:57
Ik heb al langere tijd een abonnement op RTLXL, eigenlijk alleen voor 1 programma wat we met het hele gezin kijken en wat niet lukt op het moment van uitzenden. We lopen zeker 20 afleveringen achter.

Nu zie ik een waarschuwing dat RTLXL stopt en dat ik over moet naar Videoland. Van 4 naar 9 euro per maand. Dat vind ik te gortig. Maar het lukt ons niet om voor 1 december alle afleveringen te kijken.

Heeft iemand ervaring met het downloaden van RTLXL? Een capture op een of andere manier mag ook. En zou dit legaal zijn?

Bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan je die 20 afleveringen niet gewoon kijken op Videoland voor zolang je nodig hebt, en daarna ermee stoppen?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nee, dit is niet legaal.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-07 18:57
spone schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:43:
Kan je die 20 afleveringen niet gewoon kijken op Videoland voor zolang je nodig hebt, en daarna ermee stoppen?
Zou kunnen, maar we kijken minder dan 1x per week. 9 euro per maand staat gewoon niet meer in verhouding met 1 programma kijken. 4 nog wel. Maar misschien komen we er toch op uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan heb je iets minder dan 1 aflevering per dag te gaan (of 1 per 2 weekdagen en 2 per weekenddag). Moet misschien net lukken als het belangrijk voor jullie is. Al is het wel belachelijk kort dag als jullie het nu pas te horen krijgen. Daar zit je met je goede gedrag..
edit:
Oh, Google suggereert dat het in augustus al bekend zou zijn.

--
Maar nee dat is niet legaal en nee we kunnen dus ook niet meehelpen met denken over hoe dan illegaal te downloaden. Vanwege dat laatste sluit ik het topic.

Of een topic over het sluiten nieuwswaardig genoeg is om een discussietopic over te openen is een andere vraag, maar dat kan je misschien beter overleggen met de lokale moderators.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 07-11-2018 18:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.