Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

RTLXL stopt, kan en mag ik afleveringen downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Vraag

• subwaysurfer
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:47
Ik heb al langere tijd een abonnement op RTLXL, eigenlijk alleen voor 1 programma wat we met het hele gezin kijken en wat niet lukt op het moment van uitzenden. We lopen zeker 20 afleveringen achter.

Nu zie ik een waarschuwing dat RTLXL stopt en dat ik over moet naar Videoland. Van 4 naar 9 euro per maand. Dat vind ik te gortig. Maar het lukt ons niet om voor 1 december alle afleveringen te kijken.

Heeft iemand ervaring met het downloaden van RTLXL? Een capture op een of andere manier mag ook. En zou dit legaal zijn?

Bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True