Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone 6 toont 'verbindt met iTunes' na iOS update

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• princess332
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 06-11-2018
mijn telefoon is geblokkeerd (iphone 6) met de nieuwste update maar er staat dat ik moet verbinden met itunes
maar het lukt niet want als ik dat doet staat er dat ik moet reageren via me gsm maar dat lukt niet want ik heb daar geen toegang.
ik probeerde ook via mijn icloud maar het niet

iemand die me kan helpen alvast bedankt

groetjes, ;)

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @princess332, welkom op GoT :)

Ik heb bericht uit Waar gaat Apple heen? verplaatst, omdat het daar offtopic is. Daarnaast horen vragen in hun eigen topic.

Als je je eigen vraagtopic had geopend, dan had je ook een sjabloon gekregen met een aantal vragen. We willen je graag helpen, maar daarvoor zul ons ook moeten helpen. Wat we graag van je willen weten is welke relevante hardware (iPhone 6?) en software je gebruikt (iOS 12.1?), wat je precies hebt gedaan, welke foutmeldingen je krijgt, waar je zelf al naar hebt gezocht, wat je hebt gevonden, en wat je hebt geprobeerd en wat het resultaat is.

Als je bijvoorbeeld zoekt in Google naar 'iOS update verbindt met iTunes', kom je Update of herstel van iPhone, iPad of iPod touch lukt niet tegen. Heb je dat al geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True