Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers Discord

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Vraag

• Anouar
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 26-05 00:43
Mijn vraag
Is er behoefte aan een Tweakers Discord?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Discord

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat ik dus zie is dat er een grote Engelse community is met discord waar je elkaar gewoon dingen kan vragen over pc’s bouwen en deals en gewoon meer chatten over andere dingen. Wij als de Tweakers community moeten dit eigenlijk als Nederland representeren. Ik wil dit dus doen met een Nederlandse Community voor alle Hardware en alle andere vragen. Ik wil er dus ook een rep systeem toevoegen met verschillende ranks waar je elkaar dus ook kan vertrouwen. Ik zou dit dus dan ook fijner vinden vanwege de live chat bijvoorbeeld. Als dit tegen enige regels in gaat zou ik dat graag willen horen, ook zou ik het fijn vinden om een staff lid van Tweakers te spreken hierover.

MVG
Anouar

TechMocro

Alle reacties

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02:32

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Nee, ik denk dat er weinig behoefte aan is. Want daar hebben we al https://irc.tweakers.net voor ;)
Het bestaat al van oudsher, en er zijn nog een hoop mensen daar actief op.

[Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 05-11-2018 23:56]

Waar ga je heen?

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13-06 11:00

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ga even mijn collega citeren want dit is niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt. ;)
Orion84 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:10:
Hier is al wel eens eerder wat over te doen geweest. Conclusie is dat Tweakers geen behoefte heeft aan een Discord server die niet in beheer van Tweakers is, maar wel de naam en/of logo's van Tweakers draagt.

Ik doe dit topic dan ook op slot (ook omdat dit niet in Algemene Zaken thuishoort). Mocht je hier toch nog over verder willen praten, dan kan je het beste even contact opnemen met @Ginz om te zien wat er voor mogelijkheden zijn :)
Long story short: een onofficële Discord-server waaraan de naam van Tweakers verbonden is willen we niet zien. Als een dergelijke server er ooit komt dan komt die in beheer van Tweakers zelf, maar daar zijn op dit moment geen concrete plannen voor. Als je graag zou willen zien dat die plannen er wel komen dan kun je er een discussie over starten in Lieve Adjes. :)

Edit: zie de post hieronder. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-06 17:12

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

En dat topic in LA is er al: Spielerij - Discordservers
Met daarin dus ook een recente reactie van Ginz over de stand van zaken :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True