Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. R.I.P. Domtoren
Vraag
Alle reacties
Aanmelden bij een 'repair-cafe' https://repaircafe.org/ of andere reparatieservice in je woonplaats of zoals in het andere topic, de lokale kringloop en martplaats.
Veel mensen hebben thuis een hoop oude elektronica liggen.
Een oproep, een website, mond-op-mond reclame zou voldoende moeten zijn.
De recyclings gaan stuk voor stuk in de brand. Doe het!
Vraag gerust aan je afvalverwerking, die hebben bij de afvalstraat vaak een ewaste container. Als je mensen vraagt krijg je beter spul though.
Een oproep, een website, mond-op-mond reclame zou voldoende moeten zijn.
De recyclings gaan stuk voor stuk in de brand. Doe het!
Vraag gerust aan je afvalverwerking, die hebben bij de afvalstraat vaak een ewaste container. Als je mensen vraagt krijg je beter spul though.
Ik doe het al jaren, best vermakelijk en lucratief. Regelmatig overleden tv's, laptops, desktops, printers, evenementenspul ( moving heads ) opgehaald / gekregen. Vrijwel alles is met een beetje moeite te reviseren, buiten de printers. Die gebruik ik dan zelf ook enkel om de geleiders / motors / sensors eruit te slopen.
Ik zou zeggen, ga eens langs bij een paar kringlopen. Zij hebben regelmatig spullen welke niet direct of volledig werken, die kan je vaak zo meenemen. Een paar jaar geleden heb ik zo nog een paar hele dozen met consoles ( wii, xbox 360, ps3, ds etc ) gescoord. Alles bleek gewoon te werken na een schoonmaakbeurt
Ook heb je electronica winkels die nog wel eens spullen weggooien vanwege een klein defect. Denk aan een iets ouder model tv van een paar jaar terug, waarvan een speakertje is opgeblazen of een krasje op zit.
Ik zou zeggen, ga eens langs bij een paar kringlopen. Zij hebben regelmatig spullen welke niet direct of volledig werken, die kan je vaak zo meenemen. Een paar jaar geleden heb ik zo nog een paar hele dozen met consoles ( wii, xbox 360, ps3, ds etc ) gescoord. Alles bleek gewoon te werken na een schoonmaakbeurt

Ook heb je electronica winkels die nog wel eens spullen weggooien vanwege een klein defect. Denk aan een iets ouder model tv van een paar jaar terug, waarvan een speakertje is opgeblazen of een krasje op zit.
Geen idee. Het leek mij gewoon leuk om wat met Electronics te experimenteren.
Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. R.I.P. Domtoren
Pagina: 1