Ongeoorloofde beoordeling na veiling

Pagina: 1
Acties:
  • 647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Eigenlijk net als dit topic:

Achterlaten beoordeling na veiling.

Betreft deze beoordeling:

https://tweakers.net/aanbod/rating/626525/
Vraag & Aanbod-voorwaarden

13. Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.
Bron: https://tweakers.net/info/faq/va/#va-voor

Groeten,

Chris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-07 13:35
Tja, deze discussie is al eens eerder gevoerd en de meningen verschillen daarover.

Mijn twee centjes: ik vind een dergelijke beoordeling wel terecht omdat het toch wel een indicatie is van de betrouwbaarheid van een verkoper. Iemand die regelmatig zo met z'n V&A aanbod omgaat is simpelweg niet netjes bezig en dat mag best bekend worden gemaakt... uitzondering uiteraard niet inbegrepen, maar ik zou toch wel graag willen weten of een verkoper die soort dingen vaker uithaalt, want dan sla ik persoonlijk liever over. Als men over dit soort zaken geen review mag achterlaten dan kan je als aanbieder dus wegkomen met gedrag wat niet netjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
MicGlou schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:36:
Tja, deze discussie is al eens eerder gevoerd en de meningen verschillen daarover.

Mijn twee centjes: ik vind een dergelijke beoordeling wel terecht omdat het toch wel een indicatie is van de betrouwbaarheid van een verkoper. Iemand die regelmatig zo met z'n V&A aanbod omgaat is simpelweg niet netjes bezig en dat mag best bekend worden gemaakt... uitzondering uiteraard niet inbegrepen, maar ik zou toch wel graag willen weten of een verkoper die soort dingen vaker uithaalt, want dan sla ik persoonlijk liever over. Als men over dit soort zaken geen review mag achterlaten dan kan je als aanbieder dus wegkomen met gedrag wat niet netjes is.
Tja, ergens ben ik het met je eens.

Echter lijkt dit topic me niet de plek om dit te bespreken. Volgens de regels op T.net mag geen beoordeling worden geplaatst zonder overeenkomst, en die lijkt hier op het blote oog dus niet te zijn (privéberichten kan ik niet bekijken). In dat geval lijkt het me dus een heldere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-07 13:35
Als je daarover niets mag zeggen dan veranderd mogelijk ook niets ;) Een discussie die hierover gaat lijkt mijn inziens dan juist een geschikte plek om daar iets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:15

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beoordeling bij deze verwijderd.

En voor de personen die het nodig vonden te reageren: Let aub op de topic warning. Een ban is immers best vervelend ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.