Toon posts:

Ongeoorloofde beoordeling na veiling

Pagina: 1
Acties:
  • 605 views

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Vertrouwd & Uniek sinds 1337

Topicstarter
Eigenlijk net als dit topic:

Achterlaten beoordeling na veiling.

Betreft deze beoordeling:

https://tweakers.net/aanbod/rating/626525/
Vraag & Aanbod-voorwaarden

13. Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.
Bron: https://tweakers.net/info/faq/va/#va-voor

Groeten,

Chris

Kijk eens op Hardwareparadijs.nl | Algemene voorwaarden | Beste prijsgarantie

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-06 14:24
Tja, deze discussie is al eens eerder gevoerd en de meningen verschillen daarover.

Mijn twee centjes: ik vind een dergelijke beoordeling wel terecht omdat het toch wel een indicatie is van de betrouwbaarheid van een verkoper. Iemand die regelmatig zo met z'n V&A aanbod omgaat is simpelweg niet netjes bezig en dat mag best bekend worden gemaakt... uitzondering uiteraard niet inbegrepen, maar ik zou toch wel graag willen weten of een verkoper die soort dingen vaker uithaalt, want dan sla ik persoonlijk liever over. Als men over dit soort zaken geen review mag achterlaten dan kan je als aanbieder dus wegkomen met gedrag wat niet netjes is.

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
MicGlou schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:36:
Tja, deze discussie is al eens eerder gevoerd en de meningen verschillen daarover.

Mijn twee centjes: ik vind een dergelijke beoordeling wel terecht omdat het toch wel een indicatie is van de betrouwbaarheid van een verkoper. Iemand die regelmatig zo met z'n V&A aanbod omgaat is simpelweg niet netjes bezig en dat mag best bekend worden gemaakt... uitzondering uiteraard niet inbegrepen, maar ik zou toch wel graag willen weten of een verkoper die soort dingen vaker uithaalt, want dan sla ik persoonlijk liever over. Als men over dit soort zaken geen review mag achterlaten dan kan je als aanbieder dus wegkomen met gedrag wat niet netjes is.
Tja, ergens ben ik het met je eens.

Echter lijkt dit topic me niet de plek om dit te bespreken. Volgens de regels op T.net mag geen beoordeling worden geplaatst zonder overeenkomst, en die lijkt hier op het blote oog dus niet te zijn (privéberichten kan ik niet bekijken). In dat geval lijkt het me dus een heldere zaak.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-06 14:24
Als je daarover niets mag zeggen dan veranderd mogelijk ook niets ;) Een discussie die hierover gaat lijkt mijn inziens dan juist een geschikte plek om daar iets over te zeggen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Beoordeling bij deze verwijderd.

En voor de personen die het nodig vonden te reageren: Let aub op de topic warning. Een ban is immers best vervelend ;)

3800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee