Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• rickniel
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 11-11-2020
https://www.giztop.com/nubia-x.html
Ze claimen de Google Playstore te hebben met ota beschikbaar, zou dit dan een veilige methode voor aankoop zijn. Op internet gegoogled en giztop schijnt betrouwbaar te zijn. Iemand met ervaringen?

Ik zou dus graag willen weten of dit goed zal werken in een Europees land (frequencies kloppen) met alle Google play services en dat alle Chinese kanten van de rom makkelijk verwijderbaar zijn. Ook zou ik willen weten of giztop geen storerom erop zet zodat ik geen ota updates krijg. En als iemand ervaringen heeft met Nubia (ZTE) zijn die ook zeker welkom :)

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:06

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@rickniel je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst zelf het e.e.a. uit te zoeken en te proberen.

Ik kan echter aan je openingspost niet zien wat en of je zelf al wat onderzoek hebt verricht. Zou je dat kunnen toevoegen?

Daarnaast staat je topic nu in de ATT, dat hoekje gaat over aankoopadvies, maar jij wilt winkel advies en dat past beter in TPL, dus schopje die kant op.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True