lhyeung schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:53:
[...]
Sterke nog, Mobiel.nl doet ook mee met de cashback actie van Samsung. Het staat nu al online. Ik heb ze zojuist aan de lijn gehad. Mevrouwtje vertelt mij dat het pas dinsdag op de Samsung site komt te staan maar bestellen met die actie kan vanaf nu.
Een T-Mobiel 1 jaar Go abo (ongeacht welke variant je neemt) komt je uit op de volgende:
Bijbetaling toestel €407,00
Thuiskopieheffing €5,69
Totaal eenmalig €412,69
Na Cashback €312,69
Veruit de beste deal tot nu toe van vandaag voor mensen die willen verlengen of nieuw afsluiten! Let op werkt alleen op de zwarte variant!
Inderdaad, als dat zo is. Dit hebben ze dan wel echt pas last minute op hun site geplaatst. Want ik zag dit eerder op de avond niet. Ik zie nu ook dat onder elke S9 (op de pagina met abonnementen) staat "Ontvang tijdelijk €100,- retour", met geen enkele aanvullende informatie.
En op de Samsung site staat er niets over dat Mobiel.nl meedoet. Dus het lijkt mij een beetje vreemd dat Samsung pas na Black Friday er iets over gaat zeggen. Ik vermoed dat de 100 euro retour al in de prijs zit verwerkt. Dus de 407 euro is incl. de 100 euro retour.
Edit: via de bestelpagina staat er dit als aanvullende informatie: "Ontvang €100,- retour bij aankoop van de Galaxy S9. Let op, houd rekening met een verwerkingstijd van 2 tot 3 dagen in verband met de Black Friday drukte. De cashback kan geclaimd worden via de aankoopfactuur."
Maar alsnog geen referentie naar Samsung.com. Dus dit zal wel een eigen cashback actie betreffen?
[
Voor 13% gewijzigd door
aex351 op 23-11-2018 22:19
]