Toon posts:

Maximaal één Tweakblog per persoon op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:58

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Op de frontpage zie je standaard de vier populairste Tweakblogs. Momenteel is er echter een user (@ShellGhost ) die in korte tijd diverse blogs heeft geplaatst (met minimale tekst overigens, maar dat terzijde) waardoor er regelmatig vier blogs van hem op de FP staan. Ik kijk soms wel eens wat er tussen staat en zo nu en dan kom je dan wat interessants tegen, maar op deze manier is er naar mijn mening teveel ruis.

Misschien een idee om maximaal één Tweakblog van een user te laten zien? Hierdoor zie je altijd blogs van vier verschillende users. Beter voor iedereen gok ik zo.

Edit: gaat me overigens niet alleen om deze user. Je ziet het wel vaker gebeuren namelijk :) Nu is het alleen een stuk extremer waardoor het extra opvalt.

[Voor 11% gewijzigd door SomerenV op 03-11-2018 20:12]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Anoniem: 320788
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik zou graag betalen om te selecteren van wie ik wel blogs zie, en vooral van wie ik ze nooit zie...

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-06 18:14
Is hier al deels besproken door devvers, als ik de laatste pagina van dit topic bekijk lijkt het al een feature te zijn geweest, maar is het niet goed werkend gekregen en de feature weer uitgezet? @crisp

Blokkeren van specifieke tweakblogs

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maar blokkeren is wat anders dan een vaste voorwaarde inbouwen.

• Flamesz
sypie schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:40:
Maar blokkeren is wat anders dan een vaste voorwaarde inbouwen.
Dat is het voorstel van de ts in dat topic, maar omdat tweakers tegen het blokkeren van gebruikers op die manier is hebben ze dus geïmplementeerd wat in dit topic word voorgesteld, een limiet op het aantal tweakblogs van één gebruiker op de fp.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

crisp

Devver

Pixelated

Flamesz schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:34:
Is hier al deels besproken door devvers, als ik de laatste pagina van dit topic bekijk lijkt het al een feature te zijn geweest, maar is het niet goed werkend gekregen en de feature weer uitgezet? @crisp

Er is simpelweg nog niets mee gedaan. Het is aan ons productteam om daar een beslissing over te nemen...

Intentionally left blank

• Flamesz
Ah, ik zie nu dat ik over een sarcastische :+ smiley heenlas in de post waar je zei dat het gefixed was... |:(

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als ik nu kijk zie ik inderdaad drie losse blogs van ShellGhost, allen met amper inhoud op een Youtube linkje of een erg kort stukje tekst na. Nu staat het iedereen vrij een blog te lezen of te negeren maar drie van deze blogs van dezelfde schrijver op de FP gehighlight lijkt mij op puur persoonlijke note ook wel wat veel, zeker gezien er maar 4 slots zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Anoniem: 320788
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sorry ik betaal liever om alleen te zien wat ik nuttig vind.

Als je een hele slechte blog dag heb is dit de top 4.

1. Bitcoinlover
2. Rabobank lover.
3. Scheermeneer.
4. BPspookje.

Niks dat de moeite waard is om te zien voor mij. En wat ik ook via betaling nooit meer wil zien.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Flamesz schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:34:

Het werkt wel, maar niet op je mobiel.
Op mijn desktop krijg ik bepaalde blogs niet te zien het is een leeg vaak geworden.

Kiswum in "Blokkeren van specifieke tweakblogs"

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee