Hieronder mijn idee voor een nieuwe PC build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een PC nodig die wat zwaardere processen tegelijkertijd aan kan, zoals Netflix, backuppen, terwijl een game* op de achtergrond op pauze staat. *Zoals Warcraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1600 euro, exclusief assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Razor Blackwidow Chroma toetsenbord.
Een Optical gaming mouse van Play.
Speakerset van Creative, Gigaworks T20.(Heel tevreden mee.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren zolang het maar goed samenwerkt. Het uiterlijk van onderdelen in de kast is niet belangrijk. Geen voorkeur aan led lampjes en andere toeters en bellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast kleur zwart, met minstens 4 USB 2 poorten, los van de poorten die nodig zijn voor toetsenbord en muis.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb als basis de November '18 Desktop best buy guide gebruikt en hier en daar steeds wijzigingen aangebracht. Ik heb producten gekozen die o.a. bij Mycom te koop zijn. Ik heb goede ervaringen met ze en het is erg dichtbij. Reden waarom ik niet alles aan hun vraag is omdat ik meer meningen en adviezen wil hebben. Uiterlijk van de kast speelt geen rol, als hij maar koel genoeg is. Mijn budget is 1600 en ik wil zien of deze build goed is daarvoor.
Alle reacties welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een PC nodig die wat zwaardere processen tegelijkertijd aan kan, zoals Netflix, backuppen, terwijl een game* op de achtergrond op pauze staat. *Zoals Warcraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1600 euro, exclusief assemblage kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Razor Blackwidow Chroma toetsenbord.
Een Optical gaming mouse van Play.
Speakerset van Creative, Gigaworks T20.(Heel tevreden mee.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 326,- | € 326,- |
1 | MSI X470 Gaming Pro Carbon AC | € 200,50 | € 200,50 |
1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 489,- | € 489,- |
1 | Fractal Design Define C TG | € 83,50 | € 83,50 |
1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 50,85 | € 50,85 |
1 | G.Skill Ripjaws V F4-3000C16D-16GVRB | € 134,- | € 134,- |
1 | Corsair RM850x Zwart | € 150,10 | € 150,10 |
1 | Crucial MX500 m.2 1TB | € 153,- | € 153,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.586,95 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren zolang het maar goed samenwerkt. Het uiterlijk van onderdelen in de kast is niet belangrijk. Geen voorkeur aan led lampjes en andere toeters en bellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast kleur zwart, met minstens 4 USB 2 poorten, los van de poorten die nodig zijn voor toetsenbord en muis.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb als basis de November '18 Desktop best buy guide gebruikt en hier en daar steeds wijzigingen aangebracht. Ik heb producten gekozen die o.a. bij Mycom te koop zijn. Ik heb goede ervaringen met ze en het is erg dichtbij. Reden waarom ik niet alles aan hun vraag is omdat ik meer meningen en adviezen wil hebben. Uiterlijk van de kast speelt geen rol, als hij maar koel genoeg is. Mijn budget is 1600 en ik wil zien of deze build goed is daarvoor.
Alle reacties welkom.