Toon posts:

Voorlopige incomplete PC build,

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Vraag

• Tweater2203
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-05-2022
Dit is mijn vooropige build voor een PC. Ik ben een beetje een noob, dus wellicht ziet het er vreemd uit.
Allereerst mijn doelstellingen;
Gamen, bij de volgende build is voor de videokaart en CPU de 4K 30 FPS configuration van Far Cry 5 gebruikt. Een PC die wat zwaardere processen tegelijkertijd aan kan, zoals Netflix, backuppen, terwijl een game* op de achtergrond op pauze staat. *Zoals Warcraft ofzo. De prijzen zijn ongeveer van PCpartpicker, Belgische prijzen want NL ontbreekt.

CPU AMD Ryzen 5 1600X 3.6 GHz Hexa 157
CPU cooler Scythe Mugen 5 PCGH 53
Videocard ASUS ROG STRIX GTX1070 486
Motherboard ASUS ROG STRIX X370-F 200
RAM G.Skill Ripjaws V DDR4-3200 DIMM 16 GB 148
Schijf 1 Western Digital Blue, 500GB, 3,5inch SATA 52
Schijf 2 Western Digital Blue, 500GB, 3,5inch SATA 52 = 1148

Ik ben in het bezit van 2 FullHD 27inch beeldschermen, met HDMI aansluitingen, en die wil ik niet vervangen want ze zijn 2 maanden oud. (Toetsenbord, muis en speakerset is er ook.)
Wat ontbreekt? Een voeding, kast, en misschien nog wat extra koeling.

Het totaal bedrag tot zover is 1148. 1600 is mijn budget.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waar komt die 4K 30fps vandaan dan? Want 2x FullHD monitoren is geen 4K.

En waarom zet je er relatieve langzame disks in? Wat is er mis met een SSD?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 00:08
Woon je gewoon in Nederland? dan zou ik geen pcpartpicker gebruiken maar gewoon in tweakers kijken, of wellicht de onderdelen opzoeken in tweakers

(Als je in België woont, is er ook een optie voor om webshops alleen van belgië te selecteren

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen dus ook niet.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je vraag hoort dus thuis in Desktop Aankoopadvies, maar niet voor je DAA beleid goed hebt doorgelezen, want hier ontbreekt nogal een hoop. Succes!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee