Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• janvandenhoorn
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 04-04 15:41
Ha medetweakers,

Momenteel gebruik ik voor gamen en school een simpel toetsenbord, namelijk:

(pricewatch: Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Blue version, Qw...

Graag zou ik upgraden naar een een mechanisch toetsenbord. Ik had de K70 Rapid Fire RGB gezien, maar deze vond ik nieuw nogal prijzig.

Ik heb dus tweedehands een mooie voor een schappelijke prijs gezien. Het toetsenbord is een jaar oud. De verkoper is top, alleen ik vraag me af hoe het zit met keychattering.
als het gaat om tweedehandse toetsenborden. De verkoper geeft aan dat het bij de k70 niet het geval is. Dat geloof ik, maar hoe groot is de kans dat het op korte termijn wel gebeurd?

En kennen jullie andere problemen die boven water kunnen komen, naarmate je mech toetsenborden lang gebruikt.

Ik hoor graag wat jullie adviseren!

[Voor 6% gewijzigd door janvandenhoorn op 30-10-2018 14:07]

{ i7-6850K }{ X99-SLI PLUS }{ Corsair Vengeance LPX 16GB 3200 MHZ }{ Gigabyte Aorus 1070 TI }

Alle reacties

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Persoonlijk hou ik niet van gebruikte toetsenborden / muizen. Een hygiëne issue. Ook al zou je de keycaps eraf halen.

Ik zou gewoon een nieuwe halen, dan heb je meteen garantie erbij.

Weet je bovendien trouwens wat voor cherry switch je fijn vindt? Zijn er verschillende van, ik zou eens hier kijken voordat je gaat kopen;

Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

En wat is "key travelling"?

• janvandenhoorn
Ha Ipodkiller,

Bij mijn weten heeft de K70 rapid fire alleen maar zilveren switches. Als ik met cherry red switches wil, kan ik dus geen rapid fire halen, maar wordt het een normale k70 lijkt me.

{ i7-6850K }{ X99-SLI PLUS }{ Corsair Vengeance LPX 16GB 3200 MHZ }{ Gigabyte Aorus 1070 TI }

• janvandenhoorn
Keychattering, excuses

• Nutral
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:48

Nutral

gamer/hardware freak

makkelijkst is om alle keycaps eraf te halen, ze in een bak warmwater met een kunstgebit tablet te doen. afdrogen en ze zijn weer schoon. Je eigen toetsenbord is ook erg vies als je er goed naar kijkt, dus ik zou er geen probleem van maken.

• janvandenhoorn
Nutral schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:57:
makkelijkst is om alle keycaps eraf te halen, ze in een bak warmwater met een kunstgebit tablet te doen. afdrogen en ze zijn weer schoon. Je eigen toetsenbord is ook erg vies als je er goed naar kijkt, dus ik zou er geen probleem van maken.
Excuses, ik heb mijn vraag ook niet gedefinieerd. Ik ben ook niet zo bang voor vieze keycaps, maar meer voor mankementen op lange termijn.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik denk niet snel dat de switches snel kapot gaan tenzij de user er gekke dingen mee heeft uitgevoerd. Raad je wel aan om even alle keys te testen voordat je gaat kopen. Ik typ al sinds 2015 op de pricewatch: CM Storm QuickFire Rapid-i (Cherry brown) zonder enige issues.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True