Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vergrendelscherm contrast past zich aan van oneplus 6

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jelena-16
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-10-2018
Mijn vergrendelscherm heeft een soort filter over zich heen bij elke foto die ik in stel (bijv. een foto van mijn vriend bij de zee heeft een blauwe waas over de foto) en ik zal niet weten hoe ik dit moet veranderen. Ik erger me aan deze filter en wil deze dan ook aanpassen als dit kan.

Alle reacties

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:02
Dat lijkt een Android 8.1 dingetje te zijn waar je niets aan kan doen

https://www.androidpolice...hadows-just-like-pixel-2/

Woont in Helsinki

• jelena-16
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-10-2018
Oké goed om te weten zal dit met een systeem update nog kunnen veranderen denk je?

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:02
Je zou het even hier in het Nokia 7 Plus ervaringen topic kunnen vragen - die hebben inmiddels Android 9.0 binnen.

[Nokia 7 Plus] Ervaringen & Discussie

Maar die hebben dan weer geen OLED scherm.. dus ik weet niet zeker of het hetzelfde is.

Woont in Helsinki

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True