Vraag

• Poppi2105
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-11-2018
Graag zou ik enige feedback ontvangen voor een aanstaande salarisonderhandeling.

Ik ben benaderd voor de invulling van een functie als manager van een technische groothandelsfiliaal.
Na een zeer positief eerste gesprek ben ik uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek.
De salarisindicatie zit tussen de 2800,- - 3400,- , ik ben 46 jaar en reeds 24 jaar werkervaring in deze branche als filiaalleider, maar dan in een bouwmarkt.
Ik wil graag inzetten op een bruto-salaris rondom de 3300,- ?
De secundaire arbeidsvoorwaarden vnl op gebied van vrije dagen lijken wel enigszins beter, 25 nu, tegen 25+12 atv dagen. Wel werk ik nu op basis van een 38 urige werkweek, en ga ik naar een 40-urige werkweek.

Graag jullie advies mening ?

Alle reacties

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:00
Lijkt me echt weinig voor dergelijke job...
Hoeveel mensen moet je aansturen?

Ben je zeker dat je als filliaalleider niet wat meer uren gaat doen?

• Poppi2105
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-11-2018
Hey Tommie,

Gezien het salariskompas komt het redelijk in de buurt van een gemiddeld salaris voor deze functie, ik ga 4 mensen aansturen.

Het kan zijn dat ik wat meer uren ga maken incidenteel, hier staan nog 3 manager verlof dagen tegenover.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-06 22:25

snmght

imho dan he

Poppi2105 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:55:
Graag zou ik enige feedback ontvangen voor een aanstaande salarisonderhandeling.

Ik ben benaderd voor de invulling van een functie als manager van een technische groothandelsfiliaal.
Na een zeer positief eerste gesprek ben ik uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek.
De salarisindicatie zit tussen de 2800,- - 3400,- , ik ben 46 jaar en reeds 24 jaar werkervaring in deze branche als filiaalleider, maar dan in een bouwmarkt.
Ik wil graag inzetten op een bruto-salaris rondom de 3300,- ?
De secundaire arbeidsvoorwaarden vnl op gebied van vrije dagen lijken wel enigszins beter, 25 nu, tegen 25+12 atv dagen. Wel werk ik nu op basis van een 38 urige werkweek, en ga ik naar een 40-urige werkweek.

Graag jullie advies mening ?
Op basis van alleen de informatie die je nu post lijkt me je uitgangspositie prima. Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie. Die € 2.800 zou iemand kunnen zijn die aan de minimale eisen voldoet (waarschijnlijk wordt er niet om 24 jaar ervaring gevraagd) en jij bent in die zin al door de wol geverfd en zit dan ook hoger in de opgegeven salarisrange.

Ik zou eerlijk gezegd inzetten op het geboden maximum. Kun je altijd nog settlen voor die € 3.300.

Hey, my name's Paul and this shit's between y'all.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Dubbeltopic dus ik sluit deze. Verder in Salarisonderhandeling :)

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee