Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1132367

Topicstarter
Graag zou ik enige feedback ontvangen voor een aanstaande salarisonderhandeling.

Ik ben benaderd voor de invulling van een functie als manager van een technische groothandelsfiliaal.
Na een zeer positief eerste gesprek ben ik uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek.
De salarisindicatie zit tussen de 2800,- - 3400,- , ik ben 46 jaar en reeds 24 jaar werkervaring in deze branche als filiaalleider, maar dan in een bouwmarkt.
Ik wil graag inzetten op een bruto-salaris rondom de 3300,- ?
De secundaire arbeidsvoorwaarden vnl op gebied van vrije dagen lijken wel enigszins beter, 25 nu, tegen 25+12 atv dagen. Wel werk ik nu op basis van een 38 urige werkweek, en ga ik naar een 40-urige werkweek.

Graag jullie advies mening ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:40
Lijkt me echt weinig voor dergelijke job...
Hoeveel mensen moet je aansturen?

Ben je zeker dat je als filliaalleider niet wat meer uren gaat doen?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1132367

Topicstarter
Hey Tommie,

Gezien het salariskompas komt het redelijk in de buurt van een gemiddeld salaris voor deze functie, ik ga 4 mensen aansturen.

Het kan zijn dat ik wat meer uren ga maken incidenteel, hier staan nog 3 manager verlof dagen tegenover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:25

snmght

imho dan he

Anoniem: 1132367 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:55:
Graag zou ik enige feedback ontvangen voor een aanstaande salarisonderhandeling.

Ik ben benaderd voor de invulling van een functie als manager van een technische groothandelsfiliaal.
Na een zeer positief eerste gesprek ben ik uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek.
De salarisindicatie zit tussen de 2800,- - 3400,- , ik ben 46 jaar en reeds 24 jaar werkervaring in deze branche als filiaalleider, maar dan in een bouwmarkt.
Ik wil graag inzetten op een bruto-salaris rondom de 3300,- ?
De secundaire arbeidsvoorwaarden vnl op gebied van vrije dagen lijken wel enigszins beter, 25 nu, tegen 25+12 atv dagen. Wel werk ik nu op basis van een 38 urige werkweek, en ga ik naar een 40-urige werkweek.

Graag jullie advies mening ?
Op basis van alleen de informatie die je nu post lijkt me je uitgangspositie prima. Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie. Die € 2.800 zou iemand kunnen zijn die aan de minimale eisen voldoet (waarschijnlijk wordt er niet om 24 jaar ervaring gevraagd) en jij bent in die zin al door de wol geverfd en zit dan ook hoger in de opgegeven salarisrange.

Ik zou eerlijk gezegd inzetten op het geboden maximum. Kun je altijd nog settlen voor die € 3.300.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27
Dubbeltopic dus ik sluit deze. Verder in Salarisonderhandeling :)

Dit topic is gesloten.