Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat voor voeding moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Vraag

• noco04
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 26-01 18:36
Hallo

Ik ben van plan een game pc te bouwen, maar ik heb een budget. Na wat opzoekwerk ben ik erachter gekomen dat ik tenminste een 650W voeding moet nemen. Maar ik wil er niet te veel aan uitgeven. Ik wil minstens semi-modulair. Ik was nu aan het kijken naar de cooler master masterwatt 650W voor 68 euro. Raden jullie deze aan of raden jullie me iets anders aan? Hou aub rekening met de prijs.

Alvast bedankt
Noah

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens naar Voeding advies en informatie topic - Deel 34 daar staat meer dan zat info in.

650W lijkt me vrij veel, kan vast ook met minder (maar gezien het volledig ontbreken van specs is dat niet meer dan een gevoel).
Bespaar liever niet op je voeding, een brakke voeding kan genoeg schade toebrengen aan al je andere onderdelen.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18:09
Hoe kom je aan 650w want dat is behoorlijk veel. Heb je 2 videokaarten in het systeem of een enkele high-end kaart. Kortom, welke cpu en videokaart zitten er in het systeem?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik ga een PC bouwen, wat vinden jullie van deze lijst? kwam met dezelfde Wattages en toen gaf iemand anders al de suggesties dat je te hoog zit met de PSU; een goede 450W lijkt me voorlopig voldoende.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• noco04
MAX3400 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:53:
Ik ga een PC bouwen, wat vinden jullie van deze lijst? kwam met dezelfde Wattages en toen gaf iemand anders al de suggesties dat je te hoog zit met de PSU; een goede 450W lijkt me voorlopig voldoende.
Hallo bedankt voor je reactie. Ik heb na deze tip van die persoon. Nog eens wat research gedaan, waar ik uit kwam op psu calculators. Die raden mij ook 650 w aan. Daarna ben ik nog eens naar een kleine lokale computer verkoper en assemblage winkel gegaan. Die zei dat ik ook beter voor 650 w ging. Mijn cpu is de ryzen 2600x en de GTX 1070 niet meer de 1060 6gb.

• noco04
MAX3400 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:53:
Amd ryzen 2600x en geforce GTX 1070

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True