@
True
Natuurlijk klopt het allemaal wat jij zegt, maar vergeet niet dat vrijwel al die contracten met leaseauto gebaseerd zijn op zakelijke noodzaak
( uitzonderingen daargelaten, zoals ik al wat collega's benoemde hier bij mij )
Een werkgever lijkt mij te bekijken wat er nodig is om zijn personeel mobiel te houden voor de zaak / functie
TS in dit geval heeft de auto niet meer nodig voor zijn functie, want loopafstand.
Er zijn geen gegevens bekend over zijn functie, zijn woonplaats ( heeft hij altijd dichtbij gewoond, of is hij verhuisd )
Tweakers kunnen heerlijk kort op de letter zitten, want het is leuk reageren op anderen.
Maar ik kan me mijn werkgever indenken, wij hebben afdelingen in het hele land, waar ik tot voor kort nooit kwam.
Nu
kan het voorkomen dat ik daar regelmatig naartoe moet.
Het eerste jaar zal het onder kilometervergoeding gaan, daarna wordt er gekeken of het structureel is, en of ik daarvoor een regeling in een vast of poel-voertuig moet krijgen.
( voor mij is het de andere kant op momenteel )
TS gooit direct met "wat kan ik vragen" zonder de informatie te geven wat er al besproken is.
* FreshMaker vindt dit soort topics altijd erg leuk, er komen vast meer antwoorden in de trend "TS heeft gelijk!" eis compensatie ...
Terwijl de 'advies-gever' veilig in zijn eigen bedje kruipt, zonder eventuele consequenties verderop in de rit te moeten ondergaan.
Ik werk al meer dan 10j in het bedrijf, en heb verschillende "Ik eis" verhalen voorbij zien komen, die één op één hier op T.net ook regelmatig passeren
Meestal lopen ze niet echt in het voordeel van de "eiser" af.
Persoonlijk denk ik dat je dan verder moet kijken dan het gemis van de voordelige auto
Prive autorijden is nu eenmaal duur ... daar hebben we onze regeringen voor te danken, die er van mee willen profiteren
[
Voor 6% gewijzigd door
FreshMaker op 27-10-2018 00:03
]