Kleine luidsprekers voor bij de computer - €75

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21
Iemand een tip voor kleine (tot 20cm hoog, 15cm breed) luidsprekers voor bij de computer? Ik heb jarenlang mijn KEF eitjes gebruikt maar die zijn nu weer in gebruik in mijn home cinema. Ik heb nog een set B&W 303s liggen maar die nemen eigenlijk teveel ruimte in op de planken boven mijn PC.

Budget tot 75 euro, mag tweedehands, zelfs een voorkeur hiervoor omdat het meer bang for the buck biedt. Ik wil een beetje kwaliteit, geen goedkope plastic rommel van de Action.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:24:
Iemand een tip voor kleine (tot 20cm hoog, 15cm breed) luidsprekers voor bij de computer? Ik heb jarenlang mijn KEF eitjes gebruikt maar die zijn nu weer in gebruik in mijn home cinema. Ik heb nog een set B&W 303s liggen maar die nemen eigenlijk teveel ruimte in op de planken boven mijn PC.

Budget tot 75 euro, mag tweedehands, zelfs een voorkeur hiervoor omdat het meer bang for the buck biedt. Ik wil een beetje kwaliteit, geen goedkope plastic rommel van de Action.
Maar moeten ze actief of passief zijn?
Edifier heeft hele leuke, kleine, actieve boekenplankspeakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ze mogen passief zijn, ik heb een kleine class D versterker. Actief mag maar ik heb liever een set kwalitatief goede passieve speakers omdat dat in principe beter geluid voor hetzelfde geld zou moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Laatst had ik op ibood wharfedales 210 voor 100 euro. Iets boven je budget maar zeer zeker de moeite waard. Edifier is leuk maar qua geluid niet te vergelijken met echte boxen, daar ga je ook geen jaren met plezier naar luisteren.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servpage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 21:00
Heb hier een setje mission 760i speakers bij de pc staan en bevallen heel goed, zijn binnen budget wel te vinden op Marktplaats.

Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:20

FeaR

In GoT we trust

Posts afgesplitst van Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic. Zoals daar in de TW aan staat gegeven is het in dat topic niet de plek voor aankoopadvies, dat doen we hier binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Sorry, dank voor het afsplitsen!

De Missions zijn me te groot.

Iets van het formaat van de B&W LM serie is meer wat ik zoek. De MM-1 is ook wel interessant maar allebei wat boven budget.

Ik wil dus geen Logitech, Trust of ander PC speaker spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:24
Ik heb pricewatch: JBL Control 1 Pro, bedrade versie, met een Topping VX1 bij mijn PC, dat bevalt prima zolang je geen diepe bas verwacht. Let wel op, er is een Pro en een gewone versie, de pro vind ik beter klinken, ze hebben een ander logo. In Pricewatch wordt naar de gewone versie gelinkt, onder andere bax heeft de pro vaak voor rond de 100 EUR in de aanbieding. Naast genoemde versies zijn er ook draadloze en all-weather versies, daar heb ik geen ervaring mee.

[ Voor 41% gewijzigd door martyw op 27-10-2018 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:44

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb een setje Sony SSLA500 gehad. Perfecte speakers voorbij de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
  • Mordaunt-Short Alumni 2 (zelf gehad, mist wel 'laag', geen bass reflex poort)
  • Mordaunt-Short (Avant)902
  • KEF HTS 2001/2005.1- zijn dit dezelfde 'eitjes'? op MP wel te vinden
Beetje rondneuzen op Hifi Shark levert soms ook mooie resultaten op :)

I browse with Vivaldi

Pagina: 1