Mijn vraag
ik ben particulier
welke belasting moet ik betalen:
ik als tussenpersoon verbind twee partijen: er zijn totaal:
1. eigenaar van diamant
2. Malca - Amit( transport bedrijf en escrouw account/office)
3. bedrijf van diamant beurs
4. ik
5. broker
6. koper
ik krijg van een 5.broker gegevens van koper en stuur ik door naar een 3.bedrijf, vervolgens 3.bedrijf stuurt alle gegevens naar 2.Malca-Amit en ze maakt factuur,
3.bedrijf krijgt factuur en via 4.mijn en 5.broker gaat de factuur naar de 6.koper.
6.koper betaalt factuur en laat de steen leveren bij Malca - Amit en doet inspectie van de steen. als alles goed is,
dan laat 3.bedrijf van diamant beurs 2 Malca-Amit een escrow contract tekenen die wordt door 2. Malca - Amit behandelt en na ontvangst van geld van de koper betaalt aan alle partijen ( 1.2.3.4.5. )
wat ik moet betalen aan de belasting dienst? welke box? en moet ik btw betalen?
ik ben particulier...
...
ik ben particulier
welke belasting moet ik betalen:

ik als tussenpersoon verbind twee partijen: er zijn totaal:
1. eigenaar van diamant
2. Malca - Amit( transport bedrijf en escrouw account/office)
3. bedrijf van diamant beurs
4. ik
5. broker
6. koper
ik krijg van een 5.broker gegevens van koper en stuur ik door naar een 3.bedrijf, vervolgens 3.bedrijf stuurt alle gegevens naar 2.Malca-Amit en ze maakt factuur,
3.bedrijf krijgt factuur en via 4.mijn en 5.broker gaat de factuur naar de 6.koper.
6.koper betaalt factuur en laat de steen leveren bij Malca - Amit en doet inspectie van de steen. als alles goed is,
dan laat 3.bedrijf van diamant beurs 2 Malca-Amit een escrow contract tekenen die wordt door 2. Malca - Amit behandelt en na ontvangst van geld van de koper betaalt aan alle partijen ( 1.2.3.4.5. )
wat ik moet betalen aan de belasting dienst? welke box? en moet ik btw betalen?
ik ben particulier...
...