Toon posts:

Nieuwe game-pc 1500€

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wossly
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-02 16:53
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk om te gamen, merk dat mijn huidige systeem niet goed meer mee kan met de nieuwste games (lees, geen high/ultra)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk er aan rond de 1500€ uit te willen geven, mochten er onnodig dure onderdelen voorkomen is goedkoper natuurlijk wenselijk

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1TB HDD en 500GB SSD in mijn huidige systeem welke eventueel gebruikt kunnen worden
Verder randapparatuur van mijn huidige systeem als beeldschermen, toetsenbord, muis.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het huidige lijstje wat ik in gedachten heb
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 322,50€ 322,50
1MSI B450 Tomahawk€ 109,-€ 109,-
1Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce€ 529,-€ 529,-
1Fractal Design Define S€ 69,90€ 69,90
1Scythe Mugen 5 PCGH Edition€ 48,95€ 48,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 138,95€ 138,95
1Corsair RM650x (2018)€ 95,90€ 95,90
1Samsung 860 EVO 1TB€ 165,95€ 165,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.480,15

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen extreem slechte ervaring met AMD, maar heb het idee dat de laatste Ryzen serie goed bevalt over het algemeen, vandaar dit lijstje.
Mocht er een beter systeem zijn met Intel hoor ik dit graag!

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is wenselijk, maar geen prioriteit, kies voor een gesloten kast dus kleuren of iets dergelijks maakt niet uit.

Ga je overklokken?
Niet direct, maar wil de optie graag open houden (weet niet wat het verschil in prijs is als er niet overgeklokt kan worden?)

Wat verwacht je van ons?
Hoop dat een tweaker met betere kennis van zaken een oordeel kan vellen over mijn lijstje, zitten er rare dingen in, heb ik té dure onderdelen gekozen bang-for-buck gerelateerd, verdere tips wat eventueel beter kan.

Alle reacties

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wellicht kun je dit topic in de gaten houden: [BBG] High-end gamesysteem november ?

Komt zeer sterk overeen met jouw wensen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@wossly Niks mis mee. Mugen zou ik niet kopen, eerst met de Prism kijken of die bevalt. anders heb je voor de helft een goede koeler in pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B. De Ryzen 2700X draait hier prima op en overklok is niet nodig. wil je dat wel gaan doen, zou ik een goed X470 bord kopen als oa Asrock Taichi of beter(alleen hangt daar wel een prijskaartje aan)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee