Toon posts:

Shopreviews - Welke heb _ik_ eigenlijk geschreven?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• reiche
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-03 19:33
Feature request of domweg n00bage vanuit mijn kant.

Ik had wat gekocht bij een winkeltje, vraagt netjes of ik even de feedback wilde invullen alhier in de vorm van een shopreview. Prima natuurlijk. Klik op het aangeboden linkje en zie daar dan een enorme lijst aan shop reviews. Ik ben slecht in dingen onthouden (ook de leeftijd ja ;)), dus ik probeerde mijn eigen eventueel al eerder aangemaakte shopreview(s) te vinden.

Nu kan het zijn dat ik het gewoon volledig over het hoofd zie (dat kan zeker!), maar anders zou ik het toch wel wat vinden om ergens onder de vele links en dingetjes van mijn profiel een linkie naar mijn geschreven shopreviews te kunnen klikken?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 21:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@reiche voor zover ik weet is er geen overzicht te vinden van de door jouw geschreven shopreviews.

• reiche
Zou dat dan niet een prachtige feature wezen?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 21:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
reiche schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:52:
Zou dat dan niet een prachtige feature wezen?
Lijkt mij zeker. Even wachten totdat er een developer langs komt die daar meer over kan zeggen. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:45

crisp

Devver

Pixelated

rens-br schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Lijkt mij zeker. Even wachten totdat er een developer langs komt die daar meer over kan zeggen. :)
Daar hebben wij niet zoveel over te zeggen... Als deze feature request genoeg duimpjes verzameld zou het wellicht eens een community pick kunnen worden :)

Intentionally left blank

• reiche
Hier! Een duim!

...../ )
.....' /
---' (_____
......... ((__)
..... _ ((___)
....... -'((__)
--.___((_)

[Voor 99% gewijzigd door reiche op 23-10-2018 09:49]

• hans3702
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-11-2022
Als je het binnen 30 dagen wilt weten kun je mogelijk een beroep op de AVG doen, vermoed niet dat je vrienden maakt :-)

En met de hulp van Bits of Freedoms dienst My Data Done Right mogelijk nog eenvoudig ook.

De tool biedt de mogelijkheid inzage te vragen zodat duidelijk wordt welke gegevens voor welke doeleinden zijn verzameld en met wie die zijn gedeeld.

nieuws: Bits of Freedom maakt tool voor opvragen gegevens beschikbaar

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-03 18:28
Heb je hier iets aan:
https://www.google.nl/sea...i22i30j33i160.5YAskZCK0Qs

[Voor 75% gewijzigd door Thom2289 op 25-10-2018 10:50]

• reiche
Ohnee, daar ging het mij al helemaal niet om. Gewoon om te zien hoe ik een shop eerder heb afgeragd, zodat ik niet dezelfde bewoording gebruik in mijn nieuwe afragsessie :D
Zoiets.. ;)

• reiche
Thom2289 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:50:
Heb je hier iets aan:
reiche site:https://tweakers.net/shopreview/
Hoe vind jij hier jouw eigen shopreviews in dan?

• reiche
Oh, snel je post aangepast! :P
Maar om nou google te moeten gebruiken om iets op een andere site te vinden. Ja, dat gebruik ik vaak, maar mag toch wel aannemen dat een IT gerelateerde website dat zelf ook wel zou kunnen bouwen :D

• hans3702
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-11-2022
en via de google site: zoek opdracht ben je ook niet zeker of je alles hebt je een pagina kan maar hoeft niet in de index te staan en kan zelf ( per ongeluk of "AS INTENDED") een no index kenmerk kunnen hebben dus lijkt mij een site eigen zoek / filterfunctie passend

• twilex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-03 12:32
Ik ben er net ook tegenaan gelopen dat er geen optie op Tweakers is om een lijst met je eigen shopreviews te zien. Een shopreview van enkele maanden geleden updaten is daardoor een flink avontuur (om terug te vinden). Met een tip (in andere thread) is het via Google en wat handwerk (Google was niet up-to-date) gelukt .
Je zou haast denken dat het updaten van shopreviews op Tweakers bewust wordt ontmoedigd. ;)

Feedback:

1.Ik zou graag een menu optie hebben om mijn eigen shopreviews te kunnen zien (met links).

2.(Terug)bladeren door pagina's van shopreviews gaat moeizaam:

a) De pagina navigatie staat alleen onderaan en niet bovenaan dus
als je naar een volgende pagina wilt moet je eerst helemaal naar beneden scrollen.

b) Direct een paar pagina's verder gaan is na de eerste pagina's onmogelijk
(alleen huidige en laatste pagina worden getoond, niets ertussen).

c) Ook ontbreekt een optie om zelf een pagina nummer in te vullen
(als workaround kun je wel handmatig de url aanpassen maar dat is zelfs voor tweakers een bad user experience).

d) Binnen tweakers.net met username zoeken naar je eigen reviews levert geen resultaat.

Bladeren door shopreviews gaat daarom moeizaam (moet sequentieel per pagina)
en zoeken naar je eigen shopreviews is op tweakers.net niet mogelijk.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:22

PcDealer

HP ftw \o/

Vandaag weer vele pagina's doorgebladerd om mijn eigen (!) ShR terug te kunnen vinden.
Zie ook
[Pricewatch] Shopreview beheerpagina
[Feat] Beheerpagina: Shopreview Beheer

Het zou gewoon onder het menu <username> -> Activiteit -> Shopreviews moeten staan en in de Gallery?

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee