Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Feat] Beheerpagina: Shopreview Beheer

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Titel lijkt mij duidelijk. :)
Een van de redenen dat mij dit handig lijkt is dat je op deze manier snel je aftersales kan wijzigen of toevoegen. Nu moet je (voor zover ik weet) eerst naar de shop en dan pagina voor pagina zoeken waar je shopreview staat als je de datum niet meer weet.

• Barleone
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:54
Zat vandaag in shopreviews te neuzen, en inderdaad lijkt me dit een erg handige feature.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Kick!

Ik mis iets zoals dit nog steeds wel.
Helemaal niet gek als naslag werk zodat je ook zelf snel ziet met welke shops je nog maar een prettig of minder prettige ervaring hebt gehad.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Saturnus schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:59:
Titel lijkt mij duidelijk. :)
Een van de redenen dat mij dit handig lijkt is dat je op deze manier snel je aftersales kan wijzigen of toevoegen. Nu moet je (voor zover ik weet) eerst naar de shop en dan pagina voor pagina zoeken waar je shopreview staat als je de datum niet meer weet.
Zoiets bestaat inderdaad nog niet, voor zover ik weet. Maar het kan inderdaad handig zijn als naslag werk. Om reviews aan te passen is het minder nuttig, aangezien je na (ik geloof) 24 uur je review niet meer kan wijzigen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True