Toon posts:

Verwijderd filmpje op HDD carmera terughalen

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• hansheem
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-05 16:36
Ik weet niet of het helemaal goed staat maar ik heb een HDD videocamera en heb per ongeluk een filmpje verwijderd.

Het gaat om een Sony

Met welke software maak ik de meeste kans dit terug te halen? Er is na verwijdering niet meer gefilmd.

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

Kryziek

bb || !bb

getdataback is een goed en bekend programma.
Inderdaad zo min mogelijk doen met de HDD! Niet meer in de camera stoppen, geen bestanden gaan verplaatsen/wijzigen/wissen.
Hoe meer je er mee doet, hoe minder de kans om de film terug te halen.
Succes!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welkom op GoT... Oh nee, je stelt al vragen sinds 2015 8)7 :X

Wat had je zelf al gevonden, zoals zoeken op GoT naar Data Recovery? :? En Thematopic: Datarecovery :?
Wat had je zelf al geprobeerd? :?
En denk je dat Sony maar één HDD camcorder gemaakt heeft? Niet dat het veel uitmaakt, maar je gebrek aan eigen inzet irriteert me een beetje ;)

[Voor 48% gewijzigd door Room42 op 22-10-2018 14:38]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

“Een Sony” is inderdaad veel te weinig om iets zinnigs over te zeggen. Dat kan bij wijze van spreken zowel een opname op een PlayStation zijn als de webcam van een Vaio.

Op zich kan CSA prima de juiste plaats zijn, maar zo zonder enige duiding van de concrete situatie, de pogingen die je zelf al hebt gedaan, etc, kunnen we je amper tot niet helpen. Ik sluit dit topic daarom.

Het algemeen beleid #topicplaatsen zul je wel kennen, open ajb een nieuw topic waar je bovenstaande info meeneem en dat stappenplan volgt. Geef bij openen van je topic ook aan dat je een vraag stelt, vreemd genoeg heb je nu gekozen voor een discussie terwijl ik aanneem dat je juist een concrete oplossing zoekt.

Natuurlijk het ongeduide opnameapparaat resp. de opslag ervan voorlopig volledig read-only benaderen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee