Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PNY 8gb usb-stick read-only of dood?

Pagina: 1
Acties:

• ari2asem
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-06 23:56
er is iets raars met mijn usb-stick aan de hand. hij is write-protected of read-only. ik krijg hem niet eens met gparted live geformateerd of helemaal wissen vd volume erop.

en onder windows 10 is hij als READ-ONLY beschikbaar (in de DISK MANAGMENT van windows 10). kan geen bestanden of mappen naar usb-stick kopieren. en sommige mappen zijn niet beschikbaar...

en er zit geen hardwarematige switch of schakelaar tegen schrijven vd stick...enig idee wat er aan de hand is? misschien al aan het dood gaan? ik heb wel in WinPE al mijn data kunnen backupen...dus ik kan hem zo onder de hamer gooien, maar voordat ik dat doe, wil graag een mogelijke verklaring voor dit gedrag vd stick...

• Renault
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:00
Dit forum heeft een zoekfunctie:

Wellicht helpen de hier genoemde oplossingen jou ook?
USB-sticks blijven read-only

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topic titel aangepast, overbodige hoofdletters en vraagtekens verwijderd.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Welk bestandsysteem gebruik je? FAT32 of NTFS? Mogelijk moet je daarop een fsck uitvoeren of via Linux eens proberen de hele MBR weg te gooien en opnieuw in te richten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True