Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga dit systeem gebruiken om foto's te bewerken met Lightroom en ook om te gamen (The Witcher 3, DOOM, Divinity Original Sin II, ...) plus om hopelijk ook toekomstige games nog degelijk te kunnen spelen. Ik ga gamen op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-800 euro. Liefst niet veel meer dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga mijn toetsenbord, muis en luidsprekers overnemen. Ik ga ook nog een nieuw scherm kopen wanneer ik eruit ben welk scherm ik ga kopen. Het moet ook een goede kleurweergave hebben voor m'n fotobewerking.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat alle componenten onderaan in mijn lijstje staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Ik ga liefst altijd voor goede prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen. Misschien best niet te luid.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al héél wat topics gelezen op het desktop aankoopadvies forum en ik denk dat ik best wel een leuke configuratie heb gevonden, maar ik maak me wat zorgen om het verbruik van de GPU. Ik weet niet of mijn PSU daar sterk genoeg voor is want die RX 570 GPU's zijn nogal stevig verbruikende kaarten. Ik weet ook niet 100% zeker of alles bij elkaar werkt. Een goede monitor aanraden zou ik ook ten zeerste appreciëren (mijn budget daar bij is ongeveer 200 euro). Ook ander advies is altijd welkom!
Ik ga dit systeem gebruiken om foto's te bewerken met Lightroom en ook om te gamen (The Witcher 3, DOOM, Divinity Original Sin II, ...) plus om hopelijk ook toekomstige games nog degelijk te kunnen spelen. Ik ga gamen op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-800 euro. Liefst niet veel meer dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga mijn toetsenbord, muis en luidsprekers overnemen. Ik ga ook nog een nieuw scherm kopen wanneer ik eruit ben welk scherm ik ga kopen. Het moet ook een goede kleurweergave hebben voor m'n fotobewerking.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat alle componenten onderaan in mijn lijstje staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Ik ga liefst altijd voor goede prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale eisen. Misschien best niet te luid.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al héél wat topics gelezen op het desktop aankoopadvies forum en ik denk dat ik best wel een leuke configuratie heb gevonden, maar ik maak me wat zorgen om het verbruik van de GPU. Ik weet niet of mijn PSU daar sterk genoeg voor is want die RX 570 GPU's zijn nogal stevig verbruikende kaarten. Ik weet ook niet 100% zeker of alles bij elkaar werkt. Een goede monitor aanraden zou ik ook ten zeerste appreciëren (mijn budget daar bij is ongeveer 200 euro). Ook ander advies is altijd welkom!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | MSI B450M Pro-VDH | € 72,50 | € 72,50 |
1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 239,- | € 239,- |
1 | Fractal Design Focus G Mini | € 45,- | € 45,- |
1 | TP-Link Archer T2UH AC600 High Gain Wireless Dual Band USB Adapter | € 19,- | € 19,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 138,50 | € 138,50 |
1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 85,- | € 85,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 813,87 |