ik heb advies nodig
ik heb momenteel een computer met
Processor: amd athlon x4 630
RAM: 6GB (2GB + 4GB (mh weet ik niet))
Moederbord: GF615M-P33
Voeding: codegen medel 250x1 480w
Gpu: gt 210
en ik zou hem graag willen upgraden omdat, ik er eigenlijk neit mee kan gamen. (voornamelijk fortntie gaat dit om)
en ik weet niet of ik beter een
ryzen 5 2400g, 8gb ram en nieuw moederbord (€300,-)
of gewoon een gtx 1060 (€220,-)
of iets anders op advies (max €350,-)
alleen ik ben bang als ik er een gtx 1060 in gooi dat ik dan een cpu bottleneck heb (en als nog geen fortnite kan spelen) helemaal als ik ga streamen
dus hierom vraag ik om advies wat ik het beste kan doen
(edit)
ik wil er fortnite mee kunnen streamen op 60fps en render distance op epic meer hoef ik er niet echt mee te kunnen
mijn budget voor de upgrade is €350,-
ik wil mijn psu, hdd en kast sws meenemen
mij maakt merk niet uit als het maar binnen mijn budget valt
en als ik kan ga ik overclocken maar als ik de koeling daar niet voor heb niet het is in iede geval niet mijn prioriteit
en het zou op fortnite na ook fijn zijn als ik ark kan spelen op zijn minst op low settings 720p 30fps
mvg, Patrick Hemmes
ik heb momenteel een computer met
Processor: amd athlon x4 630
RAM: 6GB (2GB + 4GB (mh weet ik niet))
Moederbord: GF615M-P33
Voeding: codegen medel 250x1 480w
Gpu: gt 210
en ik zou hem graag willen upgraden omdat, ik er eigenlijk neit mee kan gamen. (voornamelijk fortntie gaat dit om)
en ik weet niet of ik beter een
ryzen 5 2400g, 8gb ram en nieuw moederbord (€300,-)
of gewoon een gtx 1060 (€220,-)
of iets anders op advies (max €350,-)
alleen ik ben bang als ik er een gtx 1060 in gooi dat ik dan een cpu bottleneck heb (en als nog geen fortnite kan spelen) helemaal als ik ga streamen
dus hierom vraag ik om advies wat ik het beste kan doen
(edit)
ik wil er fortnite mee kunnen streamen op 60fps en render distance op epic meer hoef ik er niet echt mee te kunnen
mijn budget voor de upgrade is €350,-
ik wil mijn psu, hdd en kast sws meenemen
mij maakt merk niet uit als het maar binnen mijn budget valt
en als ik kan ga ik overclocken maar als ik de koeling daar niet voor heb niet het is in iede geval niet mijn prioriteit
en het zou op fortnite na ook fijn zijn als ik ark kan spelen op zijn minst op low settings 720p 30fps
mvg, Patrick Hemmes
[Voor 28% gewijzigd door Patjeduhde op 22-10-2018 18:07]