Experience is what you get when you don't get what you want.....
Bedankt allemaal voor het meelezen. Helaas kan ik dus niet meer bij de website.... Dus kijken wat er mis was is onmogelijk maar om een idee te geven ik probeer altijd bij mijn websites op pingdom een zo hoog mogelijke score te krijgen vind dit ook een leuke opdracht vaak. De meeste zitten op 95% ik optimaliseer altijd zo veel mogelijk.

Maar wat er de afgelopen keer fout ging snap ik dus totaal niet. Ik krijg maar geen reactie of een oplossing ik laat jullie weten zodra ze mij weer emailen.
Maar zelfs een mini website als deze krijgt het door helaas trage host voor elkaar zo traag te laden.

Maar wat er de afgelopen keer fout ging snap ik dus totaal niet. Ik krijg maar geen reactie of een oplossing ik laat jullie weten zodra ze mij weer emailen.
Maar zelfs een mini website als deze krijgt het door helaas trage host voor elkaar zo traag te laden.
Ik zal een voorbeeld laten zien. Dit is de enige manier zeg maar.

Je kunt direct opzeggen en verhuiscode meekrijgen of na je abbonement pas.
Ik heb uiteraard voor optie direct opzeggen gekozen en meeverhuizen gekozen.

Je kunt direct opzeggen en verhuiscode meekrijgen of na je abbonement pas.
Ik heb uiteraard voor optie direct opzeggen gekozen en meeverhuizen gekozen.
king006 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:00:
@Falastine,
Een vreemd verhaalin mijn ogen hoort die token optie daar niet te staan omdat ze hem wel degelijk gelijk opzeggen. Ik hoop voor je dat ze snel antwoorden, maar ik ben er bang voor

Het is dus zoals je ziet incl domeinnaam en hosting....
Was het maar waar. Alles is greyed out. Wat een drama was dit hele proces. Nu moet ik nog wachten op de omzetting van de naamservers hoorde ik van neostrada. Kan max een dag in beslag nemen.Droefsnoet schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:20:
Ik vermoed dat je nog wel kan inloggen bij Domeinwinkel hoor, accounts worden doorgaans niet zo snel weggegooid.
Nameservers wijzigen wordt waarschijnlijk aangeraden zodat jij sneller aan de slag kan met het hostingpakket bij Neostrada en niet hoeft te wachten tot de verhuizing helemaal is afgerond. Het is geen standaardprocedure bij verhuizingen.
Pagina: 1