Ik heb merk+model toegevoegd met kmstand. Zoals gezegd eerste topic hierover dus als er meer info nodig is, dan vul ik dat graag aan thanks!
RemcoDelft schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:25:
Dit lijkt me allemaal redelijk normaal. De ene garage geeft all-in prijzen, dan zou je onderhoud met APK een stuk duurder zijn, en jouw garage geeft een nette specificatie per onderdeel. Losse prijzen voor afmelden is typisch iets wat je krijgt bij "gratis APK", gratis bestaat namelijk niet, dus het komt uit de lengte of uit de breedte. En ik neem aan dat dat allemaal gewoon in de kleine lettertjes staat.
Ok, thanks. Het gaat mij vooral om te weten of ik niet hard opgelicht wordt

Helaas valt het gewoon duurder uit dan gehoopt.
Het gaat mij meer op 25 euro rekenen voor iets waar ik zelf mee kwam. Tuurlijk verwacht ik niet dat ze gratis iets voor me doen, maar herhalen wat ik zeg en hand op houden voor 25 euro vind ik raar.
Jazeker, erg vreemd. Heb de auto al twee dagen terug, en krijg vandaag pas factuur binnen. Aan de ene kant voor mij een rode vlag; aan de andere kant schept het misschien toch een soort vertrouwen? Ik weet niet wat ik ervan moet denken..
Mensen waar ik bij geinformeerd heb brengen hun auto meestal bij de KwikFit en mag het vooral alleen het minimale kosten, dus vandaar dat mijn verwachtingen anders lagen denk ik.
Oeps! Aangepast.
Bart ® schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:26:
Typisch gevalletje van niet vooraf duidelijk afgesproken wat erbij inbegrepen zit. Maar ik zou er in ieder geval niet meer terugkomen na zo'n factuur. Gratis APK, dan niet kosten rekenen voor afmelden, dat zit erbij in. Beurt is inclusief olie, stopring, ruiternsproeiervloeistof. Of de beurt is 25 euro, dan is het logisch dat het er niet bij inzit. Milieutoeslag, wat een bullshit, laat ze maar aantonen wat voor boom ze dan planten. Ze willen blijkbaar geen vaste klanten bij die tent.
Hier baal ik zelf ook wel van (duidelijkere afspraken). Helaas niets meer aan te doen.
Van die vloeistoffen dacht ik dus ook.
Maar is it niet inbegrepen bij APK? Nouja, is natuurlijk wel "*GRATIS*" maar goed.
all met al baal ik vooral van die kleine losse kosten die erbij komen terwijl de beurt zelf dat zou moeten dekken naar mijn idee.
[
Voor 22% gewijzigd door
tinyhitman op 17-10-2018 11:38
]