|
@MAGDATTT Ik heb het wel aanstaan, het is inderdaad een afweging tussen bescherming en privacy.
Ik heb soms met deze router dat wifi ontzettend traag is. En volgens mij ligt het aan de router, want de gui laad en reageert ook langzaam. Als ik de router ping krijg ik zeer wisselende resultaten tussen de 1 en 2008ms.
Ping ik naar google.nl vanaf de laptop dan zijn de meeste resultaten Request timed out. Ping ik vanuit de router via de gui dan krijg ik wel resultaten van 10ms.
Ik heb soms met deze router dat wifi ontzettend traag is. En volgens mij ligt het aan de router, want de gui laad en reageert ook langzaam. Als ik de router ping krijg ik zeer wisselende resultaten tussen de 1 en 2008ms.
Ping ik naar google.nl vanaf de laptop dan zijn de meeste resultaten Request timed out. Ping ik vanuit de router via de gui dan krijg ik wel resultaten van 10ms.
Ze worden er niet mooier op imho.ditbenikecht schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:18:
@WTM Waarom zou je willen upgraden? Is je Wan daarvoor wel snel genoeg? De AX89U ken ik niet.
https://dongknows.com/asus-rt-ax89x-review/
[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 07-03-2020 19:48 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
@ditbenikecht Bedankt, wordt inderdaad garantie. Er is geen beweging in te krijgen.
Nog gedaan:
- even via telnet dingen als ifconfig, dmesg en /sys/class/net bekeken. 5Ghz interface eth7 is hier echt weg, de rest is er nog.
- terug naar factory settings via reset knop.
Nu laat de UI zelfs geen MAC address meer zien, haha:
Nog gedaan:
- even via telnet dingen als ifconfig, dmesg en /sys/class/net bekeken. 5Ghz interface eth7 is hier echt weg, de rest is er nog.
- terug naar factory settings via reset knop.
Nu laat de UI zelfs geen MAC address meer zien, haha:
Verwijderd
Mijn router is jaren lang onstabiel geweest vooral met alle opties aan.
Nu ik zelf kabels kan maken weet ik waarom.
Nu ik zelf kabels kan maken weet ik waarom.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2021 23:46 ]
Pagina: 1