dit lijkt inderdaad wel de snelste manier om wat startkapitaal op te bouwen.
was het zelf na 30minuten wel even zat, maar goed, wel 7 miljoen op de bank.
was het zelf na 30minuten wel even zat, maar goed, wel 7 miljoen op de bank.
Haha, klopt zijn inderdaad unstable crystals.Dwish schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:11:
Ik neem aan dat je unstable crystals bedoelt?
Crystals farmen is inderdaad erg makkelijk geld verdienen, vrijwel zonder threats en je hebt niets meer nodig dan je standaard schipje. Zie het bijna als "overpowered" om eerlijk te zijn.
Mijn spel is ondertussen helemaal dood, in ieder geval 0.0 Xenon en Khaak activiteit en iedereen lijkt wel te slapen. Ik wacht denk ik nog wat patches af en begin dan wel opnieuw.
zelfde hier. Voor het eerst dat ik een game wil waarbij de specs voor mij aan de hoge kant zijn. Ik heb 16gb geheugen, 970 in sli (dat moet wel lukken lijkt me) maar slechts een 3570k.Flozem schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:09:
Wacht ff af ná het Rebirth dingetje. Ik heb Rebirth later wel nog geprobeerd, maar kon er niet in komen... Maar als de reviews goed zijn, gaat X4 er zeker komen.
Als mijn pc het gaat trekken tenminste... heb mijn gpu al jaren niet geupgrade. Ik moet het met een i7 3770k, 16GB en GTX680 doen.
mixing a drink and music
Aanvulling:Boefmans schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:00:
[...]
zelfde hier. Voor het eerst dat ik een game wil waarbij de specs voor mij aan de hoge kant zijn. Ik heb 16gb geheugen, 970 in sli (dat moet wel lukken lijkt me) maar slechts een 3570k.
[ Voor 5% gewijzigd door Boefmans op 17-12-2018 22:16 ]
mixing a drink and music
mixing a drink and music
Ik heb wel een hotas maar speel hiermee niet met X4.Boefmans schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:56:
Txs.
Speelt er iemand met een hotas? Ik krijg m niet lekker ingesteld; bij ED kon ik knoppen als shift aanwijzen, zodat ik bijna alles met de joystick kon doen. Hier krijg ik dat niet voor elkaar.
Ik speel hem met m'n X-55 hotas... alles in orde... half uurtje instellen.Boefmans schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:56:
Txs.
Speelt er iemand met een hotas? Ik krijg m niet lekker ingesteld; bij ED kon ik knoppen als shift aanwijzen, zodat ik bijna alles met de joystick kon doen. Hier krijg ik dat niet voor elkaar.
Goed om te horen.NinjaTrek2891 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:15:
[...]
Ik speel hem met m'n X-55 hotas... alles in orde... half uurtje instellen.
mixing a drink and music
Late reactie.. excuses.Boefmans schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:27:
[...]
Goed om te horen.
Hoe kun je twee functies aan 1 knop toewijzen? (of anders gezegd, een van de hotas knoppen als soort shift of ctrl knop gebruiken); dan heb je veel meer opties. Is mij nog niet gelukt! (gewoon toewijzen gaat prima, maar veel te weinig knoppen zo)
[ Voor 15% gewijzigd door Boefmans op 27-12-2018 16:24 ]
mixing a drink and music
Het is de dock grootte... Heb een standard dock.. geen pier voor cap ships. Cargo drones werken niet zoals ze moeten werken volgens fora.Boefmans schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:22:
heeft de refinery een L sized dock? (wellicht wat stomme vraag maar check het toch ff; dat is zo'n irritant te bouwen ding die bijna nooit past)
Andere issue kan zijn dat de storage niet klopt? (vast/vloeibaar/containers), volgens mij moet je vast en containers hebben.(beetje tegen intuitie in).
Ik moet mijn savegame editten, nieuwe spel begonnen in 1.5 maar station building is geen doen, nergens resources te vinden. Dan bouw ik even een shiphull en claytronics; vanuit daar zou het weer moeten lukken
Weet iemand een snelle manier om veel emp bombs te krijgen?
[ Voor 92% gewijzigd door Boefmans op 29-12-2018 10:37 ]
mixing a drink and music
mooiste is dat je 1 station kan hebben die alle eind producten kan maken.Boefmans schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:35:
Dus een pier bouwen!
Eindelijk wat winst met productie gemaakt. De Hull parts zijn verkocht voordat ze gemaakt zijn. Was even gedoe:
- de manager bleef zooi inkopen die we zelf produceren. Kun je gelukkig uitzetten (kwam ik achter toen ik minder dan 500k overhad lol)
- ik dacht handig, je kunt het station opnieuw laten ordenen. Niet door dat die dan alles opnieuw bouwt (duurde eeuwen, en de storage als laatste dus geen geld in die tijd).
Ik wil nu nog clayteonics maken, dan kan ik zelf de spullen maken voor station building.
mixing a drink and music
Hoe doe je dat dan met productie hoeveelheden? Solar Panels drukken je containers redelijk snel vol.Huib_Bloodstone schreef op zondag 30 december 2018 @ 03:07:
[...]
mooiste is dat je 1 station kan hebben die alle eind producten kan maken.
[ Voor 43% gewijzigd door Flozem op 31-12-2018 11:00 ]
Stations krijgen geen goederen geleverd? alle stations ? betekend eigenlijk dat er geen ships docken met goederen ? nog nooit van gehoord.SpiriTNL schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:50:
Iemand toevallig ook de ervaring met een kapotte economie ?
Dit heb ik nu 3 x meegemaakt en moest dus gedwongen een nieuw spel starten.
De stations krijgen dan geen goederen geleverd.
Wat er dus op neerkomt dat mijn schepen nooit afgebouwd worden.
Ik ben dan nog niet vergenoeg in het spel om mijn eigen transportschepen te gebruiken, dat is wel de ideale situatie.
Enig idee of de economie weer vlot te trekken is ?
Dat kan het ook nog wel eens zijn.Huib_Bloodstone schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:51:
[...]
Stations krijgen geen goederen geleverd? alle stations ? betekend eigenlijk dat er geen ships docken met goederen ? nog nooit van gehoord.
Wat er wel gebeurd is dat er sommige Warfs of Shipyards wat goederen tekort komen doordat er WAR bezig is of er vele ships gebouwd worden.
Bij mij is Argon en Argon ANT de stabielste met goederen.
mixing a drink and music
[ Voor 25% gewijzigd door Boefmans op 03-01-2019 14:11 ]
mixing a drink and music
De manager reserveert ruimte voor alle spullen, dus zal nooit alles met een product vullen. Ging wel een keer mis in een van mijn stations, een storage er ik en t was klaar.NinjaTrek2891 schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:50:
[...]
Hoe doe je dat dan met productie hoeveelheden? Solar Panels drukken je containers redelijk snel vol.
mixing a drink and music
Bedankt voor je antwoord!Boefmans schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:26:
[...]
De manager reserveert ruimte voor alle spullen, dus zal nooit alles met een product vullen. Ging wel een keer mis in een van mijn stations, een storage er ik en t was klaar.
[ Voor 65% gewijzigd door Boefmans op 06-01-2019 19:49 ]
mixing a drink and music
in-sector stations aanvallen is momenteel hopeloos.Huib_Bloodstone schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:12:
Denk dat hij de AI bedoelt en er is niet echt veel battle vind ik.
Sterker nog, zolang je de good guy speelt zeg maar, heb je alleen te maken met xenon/khaak
Heb zelf geprobeerd HAT aan te vallen maar 1 station werkte even 100 bots naar buiten met raketten, dag fleet.
over een paar patches zal er wel wat meer ruimte zijn voor echte battles, etc.
mixing a drink and music
Yes maar de vraag is of ze goed utiliseert wordenBoefmans schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:30:
Vraagje: met de carriers, zetten die automatisch de gestationeerde ships in?
ik vertrouw ze momenteel niet zo.Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:46:
[...]
Yes maar de vraag is of ze goed utiliseert worden
bij jou is dus nagenoeg hetzelfde gebeurt. dit is de nasleep van een ingreep van jouw Corvette, die Colossus heeft ongetwijfeld mot gehad met een HOP ship, jouw Corvette speelt voor sector politie-agent en gaat vervolgens die Colossus beschieten.Ik ging xenon missies doen, rep argon naar 18, gaat een station Defender Corvette van me ruzie zoeken met de collossus in argon prima, -4 rep. Wel vaag aangezien die ook police scanner heeft en ik zelf off sector was....
ah, ik ben pas sinds kort met station-building gestart. mijn rep komt dan ook voor een heel groot deel door een 4-tal autotraders, ARG/HOP/TEL waren al richting de 20 toen ik serieus kon ga nadenken over mijn eerste destroyer aanschaf (~30Mil)Boefmans schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:30:
Txs voor de info. En lekker ver ben je. Ik kan nog geen fleet bouwen want mijn reps zijn te laag, iets waar ik nu aan werk.
Ik verdien bakken met geld met mijn factories, maar had er geen eigen traderss voor werken dus de rep doet dan niks.
Ik ging xenon missies doen, rep argon naar 18, gaat een station Defender Corvette van me ruzie zoeken met de collossus in argon prima, -4 rep. Wel vaag aangezien die ook police scanner heeft en ik zelf off sector was....
X4 v1.51 Public Beta is available
Release Notes:
This beta version is available for Windows
Version 1.51 Beta 1 (327919)
• Added music tracks from previous games.
• Added map filter option to disable allied order queue visualisation.
• Improved overall game performance.
• Improved AI attacking of stations.
• Improved reward calculation for Rescue Ship mission.
• Improved reward calculation and area range for Repair mission.
• Improved reward calculation and fleet variation in Fleet Delivery mission.
• Improved location check for claiming plot in Station Building mission.
• Removed ability to map right mouse button to avoid conflicts with context menu function.
• Fixed player-owned stations not transferring money to the player after having earned a surplus.
• Fixed player-owned ships mis-identifying some ships as being abandoned.
• Fixed ships sometimes undocking and docking again when given an order that doesn't require a ship to change docks.
• Fixed NPC-owned capital class mining ships not being able to mine due to lack of collector drones.
• Fixed mining ships sometimes not going to their designated positions before starting to mine.
• Fixed delay after player issuing AutoMiner order.
• Fixed capital ships with forward-mounted weapons sometimes orienting broadside to big targets.
• Fixed capital ships not acquiring some station modules when attacking them.
• Fixed fighters manoeuvering against and firing upon the center of stations rather than acquiring station modules.
• Fixed player-owned squadron subordinates pursuing targets to the ends of the universe.
• Fixed combat ships assigned to a station not staying in the vicinity of the station.
• Fixed captured visitor ships sometimes not accepting orders.
• Fixed UI allowing player to order player-owned ships to "Dock to Trade" at player-owned stations that have no trade offers.
• Fixed ships wanting to undock from a venture platform worrying that they might leave the player stranded at the station.
• Fixed player-owned free traders preferring build-related trades.
• Fixed free traders tending to prefer trades involving buying low amounts or high prices.
• Fixed player-owned station-based traders ignoring sell offers at the station below a certain threshold.
• Fixed rare case that would prevent AutoMine and AutoTrade orders from functioning.
• Fixed lasertower orders being assignable to things that weren't lasertowers.
• Fixed lasertowers erroneously attempting to move while in highways.
• Fixed computer pilots of drones and lasertowers sometimes bailing.
• Fixed player-owned ships formerly owned by pirates retaining their cover ownership.
• Fixed docked ships on claimed ships retaining old ownership and crew on board.
• Fixed theoretical ability to improve relations with Xenon and Kha'ak.
• Fixed not being able to select items to deliver to Black Marketeer when playing multiple delivery missions simultaneously.
• Fixed receiving pilot comm chatter while not in a cockpit.
• Fixed Security Office not being available on all stations.
• Fixed Boarding mission where ship was already captured earlier.
• Fixed mission character disappearing during Delivery mission.
• Fixed duplicate greeting of Black Marketeer during Delivery mission.
• Fixed cases of missing dialog choices for Black Marketeers.
• Fixed Tutorial and Help menu in ultra-wide resolutions.
• Fixed large number of queued orders breaking the order queue menu.
• Fixed map shortcuts not working after using minimize.
• Fixed wrong production resources shown in LSO and encyclopedia.
• Fixed hidden information (shown as "???") on player stations in certain cases.
• Fixed loadout statistics showing changes in engine performance when applying a paint mod.
• Fixed venture reward menu sometimes not displaying reward information.
• Fixed custom player logo not being displayed on target monitor.
• Fixed comms monitor not showing up on incoming reports from pilots.
• Fixed excessive L and XL travel engine prices.
• Fixed certain M-sized turret slots on some L-sized ships not allowing mining turrets to be fitted.
• Fixed mirrored logos on some ships.
• Fixed NPC position in bar.
• Fixed various NPC animation issues.
• Fixed some memory leaks.
• Fixed causes of several freezes and performance issues in specific circumstances.
• Fixed several other causes of crashes.
[ Voor 3% gewijzigd door Zephyr op 11-01-2019 14:37 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Boefmans op 12-01-2019 09:04 ]
mixing a drink and music
[ Voor 78% gewijzigd door Boefmans op 21-01-2019 19:37 ]
mixing a drink and music
[ Voor 57% gewijzigd door Boefmans op 23-01-2019 17:12 ]
mixing a drink and music
[ Voor 5% gewijzigd door Boefmans op 26-01-2019 20:28 ]
mixing a drink and music
[ Voor 78% gewijzigd door Boefmans op 13-02-2019 18:19 ]
mixing a drink and music
mixing a drink and music
mixing a drink and music
Ik twijfel wel, het is nu net zo lekker relaxed gewordenHuib_Bloodstone schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:59:
ok ben opnieuw begonnen, denk dat dit ook het beste is met X4 2.0
mixing a drink and music
[ Voor 27% gewijzigd door Zephyr op 04-03-2019 11:23 ]
Wow, hoe is de game performance ? geen impact ?Zephyr schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:19:
shipyard-complex is in full-swing, 100 Destroyers in Queue gezet, completed 20 / 100 atm. ~50 ish M-miners die grondstoffen aanslepen, had 4 L-construction docks dus gelijktijdig 4 under construction. lijkt op dik een uur contruction tijd, zal nog wel iets minder worden zodra de workforce verder groeit.
hopeloos hehe. 10-15 fps . en rechtstreeks teleporten naar de station is wat tricky (hangt soms 2minuten)Huib_Bloodstone schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:09:
[...]
Wow, hoe is de game performance ? geen impact ?
mixing a drink and music
mixing a drink and music
nog steeds veel lol met station bouwen vreemdgenoeg (had al eerder een tijdelijke burnout verwacht)New Feature (BETA): TrackIR support.
New Feature: Direct Mouse Steering mode (also known as Classic Mouse Steering or Boresight Steering).
New Feature: Mouse HUD mode option (changing this option to "Left Mouse Button Mode" enables any controls remapped to the right mouse button).
Added upgrade slot and dock information to ship encyclopedia entries.
Added resource amounts for construction to ship and equipment encyclopedia entries.
Added trade offer amount graphs to sector encyclopedia entries.
Added enforcement of formation skill requirement.
Added Radius to parameters for Protect Position.
Added Attack Targets in Range order.
Added player-owned shipyard tutorial.
Improved carriers launching fighters against targets.
Improved behaviour of station subordinate traders.
Improved time taken to generate mass traffic for extremely complex stations when loading savegames.
Improved subordinate handling in long distance movement.
Improved ship behaviour when docking at other moving ships.
Fixed player-owned ships sometimes pursuing targets outside their designated area when ordered to protect a position or a station.
Fixed yet another case involving ships moving long distances pursuing targets they attack to other sectors.
Fixed too many empty shield/turret groups on L/XL ships (not retroactive, only affects newly fitted ships).
Fixed Paranid and Teladi stations using Argon piers (not retroactive, only affects newly built stations).
Fixed Shipyards, Wharfs and Equipment Docks sometimes offering maximum price for resources they don't desperately need.
Fixed newly-built stations sometimes not respecting nearby station plots.
Fixed several instances of NPCs teleporting to their destinations instead of walking.
Fixed NPCs not paying for subordinate ships ordered at player-owned shipyards.
Fixed NPCs potentially vanishing if reassigned while moving to certain locations.
Fixed NPCs sometimes not getting out of chairs when requested. Fixed player gliding around after getting up under certain circumstances.
Fixed never-ending conversations with NPCs via the target monitor. Fixed credits not being returned when cancelling an order to upgrade a ship.
Fixed shipyards potentially building ships which they should not be able to build.
Fixed NPC ships potentially waiting forever to restock at equipment docks.
Fixed ships in flight immediately coming to a standstill when their orders are cancelled.
Fixed case causing ships to stand still incorrectly.
Fixed case that resulted in ships not going where they wanted to.
Fixed flight behaviour of marines on boarding pods when doing Claim and Boarding operations.
Fixed carrier-based fighters not launching to engage hostile targets. Fixed direct subordinates of carriers that could not dock once never trying to dock again.
Fixed player-owned ships telling player that they are awaiting orders if they have further orders or are subordinate to anyone other than the player.
Fixed player-owned free traders not selling cargo that is in their cargo hold that is also in the player-defined list of wares to trade in. Fixed ships attacking wrecks.
Fixed ships stopping to attack build storage while travelling long distances.
Fixed ships getting distracted by hostile targets in highways.
Fixed some missions treating inactive Jump Gates as active.
Fixed welder drones launching from destroyed construction vessels.
Fixed ship chassis construction resources not being displayed.
Fixed ships under construction being destroyed when they are put into storage.
Fixed ships under construction not moving down when being put into storage.
Fixed wrecks of certain objects (especially small Laser Towers) not being cleaned up properly and accumulating over time.
Fixed being able to accidentally disable your own station for several hours by hacking a control panel.
Fixed station build menu forgetting unconfirmed loadout changes after returning from the encyclopedia.
Fixed formation leader speed limit when formation wingmen are trying to catch up.
Fixed capital ships trying to avoid asteroids that they can just fly through without problems.
Fixed weapons on player ships sometimes following view direction even while not seated in ship.
Fixed estimated missing resources displayed at equipment docks and shipyards sometimes being incorrect.
Fixed orders to equip ships not being able to be cancelled when waiting for resources (does not affect existing orders).
Fixed issues with ship movement in multi-layer formations.
Fixed police ships sometimes patrolling the wrong sector.
Fixed Deploy Object mission allowing object to be placed further away than requested.
Fixed missing localisation of objective text in Build Station mission. Fixed some mission briefing text errors.
Fixed war missions potentially building up over time.
Fixed war mission not treating contested sectors correctly.
Fixed notification "All trade operations completed" being displayed too often.
Fixed wrong reason given for penalising relations if the player attacks a ship that is currently being investigated by police.
Fixed wrong reason given for penalising relations if the player builds a station in policed space on a plot that hasn't been paid for.
Fixed station building mission not transferring ownership of corresponding build storage.
Fixed display for filled percentage of engine and turret groups being the same in the ship build menu.
Fixed missing hull/shield bar elements in the map menu if more than 50 objects are listed at once.
Fixed encyclopedia not showing 3D models when opened from another menu.
Fixed info menu inaccessible for some supported objects (e.g. nav beacons).
Fixed calculation of unread entries for faction licence entries in the encyclopedia.
Fixed position of an element in the docking UI when flying a capital ship.
Fixed inconsistent crew notification on completion of a mining order. Fixed muzzle-flash and firing position for some turrets.
Fixed turrets and shield generators sometimes left floating when Construction Vessel changes activation state.
Fixed shield generator obscuring space suit docking bay on Behemoth. Fixed inability to enter spacesuit from Sunder.
Fixed some Argon character body mismatches.
Fixed joystick hot-plug issues on Linux.
Fixed mouse look not working while sitting in a docked ship.
Fixed double clicks inadvertently closing menus.
Fixed menus slowing down over time (especially noticeable when keeping map open).
Fixed several causes of menu crashes in various menus.
Fixed several causes of crashes.
ik zit met die percentage, op hoeveel staat die van jouw? 100% kosten wat andere factions moeten betalen.Zephyr schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:27:
X4 Foundations 2.20
[...]
nog steeds veel lol met station bouwen vreemdgenoeg (had al eerder een tijdelijke burnout verwacht)
shipyards in 2.20 verdienen echt BAKKEN met geld nu, PAR/HOP/ARG zijn bij mij vaste klanten met best wel grote orders.
bijkomend voordeel dat nieuwe scheepjes na undocken gelijk met elkaar het gevecht aangaan > ships kaboom > nieuwe orders voor shipyard > repeat
[ Voor 6% gewijzigd door Huib_Bloodstone op 03-04-2019 20:09 ]
Volgens mij ben je nu zelf de gene die een oude post quote... jou post was 4dec en die van mij 5decHuib_Bloodstone schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:35:
[...]
je quote wel een oude post he, ondertussen zit ik in de test omgeving van Egozat ik bij X-rebrith.
Zitten nog wel wat irritante bugs in, heb er zelf ook een aantal in de tech support gemeld.
Raad ook aan om de Enquete te doen, staat in steam discussions.
[...]
je kan/moet wel beetje rondlopen op stations ook al valt het allemaal wel mee, het is even naar een lift en daarna naar de nodige npc, kleine stukjes.
Maar ok, je kan altijd de game kopen en als het niets is gewoon weer cancelen na 2 uur weer cancelen.
momenteel weer wel ja, sinds het uitkomen van de Split DLC weer opgepakt.technoaddict schreef op woensdag 1 april 2020 @ 20:40:
Speelt iemand dit spel nog?
na een youtube filmpje over space games ben ik deze wat meer gaan volgen. Meer filmpjes gekeken op youtube, en moet zeggen dat ik best enthousiast ben. Elite ben ik een beetje op uitgekeken, maar dit geeft misschien weer frisse moed om een space game te spelen.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
een snelle jump-start is nog steeds hetzelfde m.i.Tormbo schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:24:
Ben met de uitbreiding ook maar weer eens opnieuw begonnen. Iemand nog een goede up to date starter guide?
Battle.net Spud#2543
yeah, dit topic loopt niet zo hard, maar is wel in beweging
[ Voor 0% gewijzigd door JeppieW op 26-06-2020 16:16 . Reden: typos ]
hmmJeppieW schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:15:
Vraag aan iedereen die X4 Foundations actief speelt: Hoe belangrijk is het "Space legs" gedeelte? Van 3D shooter games weet ik dat ik daar misselijk van word tijdens het spelen, dus als de nadruk erg bij het rondlopen op stations en ships ligt is het voor mij geen interessant spel.
Ik heb erg veel uren in X3:TC gestoken, dit spel zou best een leuke afwisseling kunnen zijn als ik Elite Dangerous weer even zat ben.
[ Voor 3% gewijzigd door SpiriTNL op 16-03-2021 18:45 ]
not to burst your bubble, maar zelfs 5950X + 3090 combo's gaan voor gaas in een "dense" empire.thijs42 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:36:
Nu ik mijn Lenovo Legion 5Pro heb heb ik X4 weer opgepakt (met CoH expansion erbij) en wat een genot is het om te spelen op een overpowered bak. Kan nu eindelijk gewoon zonder lag en wachten spelen. Op naar de billions in profitssss
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3
[ Voor 20% gewijzigd door Wannabe_PJ op 03-05-2022 01:00 ]
Ik ook! Een erg goede deal, wat mij betreft, ook al had ik X3TC, X3AP en de X Rebirth etc. al. Ik ben erg benieuwd naar het 4e deel. Tot op heden heb ik er 8 uur inzitten en voel ik me nog een complete beginnerWannabe_PJ schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 00:53:
Van de week de X-collection gekocht via humble bundle aanbieding.
Ik heb het ruim twee jaar geleden voor het laatst gespeeld. Nu de dlcs gekocht om weer eens te starten. Moet alles opnieuw leren en zit nog te klooien met joystick settings.Zwarteziel schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:09:
[...]
Ik ook! Een erg goede deal, wat mij betreft, ook al had ik X3TC, X3AP en de X Rebirth etc. al. Ik ben erg benieuwd naar het 4e deel. Tot op heden heb ik er 8 uur inzitten en voel ik me nog een complete beginner
Ik houd altijd erg van de premisse van deze games, maar merk dat ik ze minder uren speel dan de echte "die-hard" fans van het genre. Het is voor mij soms ook lastig om er tijd voor te maken. Het meeste plezier heb ik tot op heden gehad van X-Rebirth, maar dat staat gelijk aan heiligschennis op sommige fora
mixing a drink and music
Dat lijkt me best dapperBoefmans schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:41:
[...]
Ik heb het ruim twee jaar geleden voor het laatst gespeeld. Nu de dlcs gekocht om weer eens te starten. Moet alles opnieuw leren en zit nog te klooien met joystick settings.
Oude savegame doet het nog wel (meerdere sectors in bezit, grote stations die alles produceren, 750m cash in eigen account en totaal paar miljard denk ik). Begrijp wel dat de xenon iets harder vechten sinds toen (ik heh in deze game de xenon totaal onder controle).
Met andere woorden: ik ga opnieuw starten, wel met alle bleuprints (dat gedoe met die dingen heb ik echt geen zin meer in).
Ongeveer 200 uur :-) en word nu helemaal gek van de controlsZwarteziel schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 20:21:
[...]
Dat lijkt me best dapperAlthans: ik kan me voorstellen dat daar heel wat uren in zijn gaan zitten!
mixing a drink and music
dit werkt prima voor pilot levels, echter jouw " miningschepen op trade for station" werkt helaas niet voorzover ik weet. easy fix is bv een eindproduct module te maken voor je solids en/of gas.bamboe schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:51:
Ik las laatst ergens dat automine veel beter kan.
Neem een landing dock, plaats er een solid en gas opslaag aan, en laat je station manager je mijning schepen aansturen. Zet een paar schepen op mine for station en een paar miningschepen op trade for station..
Die manager beheert het veel beter, koop desnoods een paar seminars, kosten minder dan twee duizend creds, de 1 en de 2 ster, je manager komt dan uit tussen de 2 en 3 sterren.. en stuurt alles al zo 3 sectors weg voor de beter trades en mining.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq