ik heb net mijn L shipyards gebouwd... paar uur later 1500 mil binnen geharkt..
dus nu de focus op defence en straks xenon op der eigen gebied bevechten.
dus nu de focus op defence en straks xenon op der eigen gebied bevechten.
[ Voor 6% gewijzigd door Huib_Bloodstone op 03-04-2019 20:09 ]
Volgens mij ben je nu zelf de gene die een oude post quote... jou post was 4dec en die van mij 5decHuib_Bloodstone schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:35:
[...]
je quote wel een oude post he, ondertussen zit ik in de test omgeving van Egozat ik bij X-rebrith.
Zitten nog wel wat irritante bugs in, heb er zelf ook een aantal in de tech support gemeld.
Raad ook aan om de Enquete te doen, staat in steam discussions.
[...]
je kan/moet wel beetje rondlopen op stations ook al valt het allemaal wel mee, het is even naar een lift en daarna naar de nodige npc, kleine stukjes.
Maar ok, je kan altijd de game kopen en als het niets is gewoon weer cancelen na 2 uur weer cancelen.
momenteel weer wel ja, sinds het uitkomen van de Split DLC weer opgepakt.technoaddict schreef op woensdag 1 april 2020 @ 20:40:
Speelt iemand dit spel nog?
na een youtube filmpje over space games ben ik deze wat meer gaan volgen. Meer filmpjes gekeken op youtube, en moet zeggen dat ik best enthousiast ben. Elite ben ik een beetje op uitgekeken, maar dit geeft misschien weer frisse moed om een space game te spelen.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
een snelle jump-start is nog steeds hetzelfde m.i.Tormbo schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:24:
Ben met de uitbreiding ook maar weer eens opnieuw begonnen. Iemand nog een goede up to date starter guide?
Battle.net Spud#2543
yeah, dit topic loopt niet zo hard, maar is wel in beweging
[ Voor 0% gewijzigd door JeppieW op 26-06-2020 16:16 . Reden: typos ]
hmmJeppieW schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:15:
Vraag aan iedereen die X4 Foundations actief speelt: Hoe belangrijk is het "Space legs" gedeelte? Van 3D shooter games weet ik dat ik daar misselijk van word tijdens het spelen, dus als de nadruk erg bij het rondlopen op stations en ships ligt is het voor mij geen interessant spel.
Ik heb erg veel uren in X3:TC gestoken, dit spel zou best een leuke afwisseling kunnen zijn als ik Elite Dangerous weer even zat ben.
[ Voor 3% gewijzigd door SpiriTNL op 16-03-2021 18:45 ]
not to burst your bubble, maar zelfs 5950X + 3090 combo's gaan voor gaas in een "dense" empire.thijs42 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:36:
Nu ik mijn Lenovo Legion 5Pro heb heb ik X4 weer opgepakt (met CoH expansion erbij) en wat een genot is het om te spelen op een overpowered bak. Kan nu eindelijk gewoon zonder lag en wachten spelen. Op naar de billions in profitssss
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3
[ Voor 20% gewijzigd door Wannabe_PJ op 03-05-2022 01:00 ]
Ik ook! Een erg goede deal, wat mij betreft, ook al had ik X3TC, X3AP en de X Rebirth etc. al. Ik ben erg benieuwd naar het 4e deel. Tot op heden heb ik er 8 uur inzitten en voel ik me nog een complete beginnerWannabe_PJ schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 00:53:
Van de week de X-collection gekocht via humble bundle aanbieding.
Ik heb het ruim twee jaar geleden voor het laatst gespeeld. Nu de dlcs gekocht om weer eens te starten. Moet alles opnieuw leren en zit nog te klooien met joystick settings.Zwarteziel schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:09:
[...]
Ik ook! Een erg goede deal, wat mij betreft, ook al had ik X3TC, X3AP en de X Rebirth etc. al. Ik ben erg benieuwd naar het 4e deel. Tot op heden heb ik er 8 uur inzitten en voel ik me nog een complete beginner
Ik houd altijd erg van de premisse van deze games, maar merk dat ik ze minder uren speel dan de echte "die-hard" fans van het genre. Het is voor mij soms ook lastig om er tijd voor te maken. Het meeste plezier heb ik tot op heden gehad van X-Rebirth, maar dat staat gelijk aan heiligschennis op sommige fora
mixing a drink and music
Dat lijkt me best dapperBoefmans schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:41:
[...]
Ik heb het ruim twee jaar geleden voor het laatst gespeeld. Nu de dlcs gekocht om weer eens te starten. Moet alles opnieuw leren en zit nog te klooien met joystick settings.
Oude savegame doet het nog wel (meerdere sectors in bezit, grote stations die alles produceren, 750m cash in eigen account en totaal paar miljard denk ik). Begrijp wel dat de xenon iets harder vechten sinds toen (ik heh in deze game de xenon totaal onder controle).
Met andere woorden: ik ga opnieuw starten, wel met alle bleuprints (dat gedoe met die dingen heb ik echt geen zin meer in).
Ongeveer 200 uur :-) en word nu helemaal gek van de controlsZwarteziel schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 20:21:
[...]
Dat lijkt me best dapperAlthans: ik kan me voorstellen dat daar heel wat uren in zijn gaan zitten!
mixing a drink and music
dit werkt prima voor pilot levels, echter jouw " miningschepen op trade for station" werkt helaas niet voorzover ik weet. easy fix is bv een eindproduct module te maken voor je solids en/of gas.bamboe schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:51:
Ik las laatst ergens dat automine veel beter kan.
Neem een landing dock, plaats er een solid en gas opslaag aan, en laat je station manager je mijning schepen aansturen. Zet een paar schepen op mine for station en een paar miningschepen op trade for station..
Die manager beheert het veel beter, koop desnoods een paar seminars, kosten minder dan twee duizend creds, de 1 en de 2 ster, je manager komt dan uit tussen de 2 en 3 sterren.. en stuurt alles al zo 3 sectors weg voor de beter trades en mining.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq