Toon posts:

Politiek downmodden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.880 views

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-03 10:31
-knip-

Bedankt voor de mail. Persoonlijk maakt het mij niet uit.
Alleen als je zelf politieke posts online zet en mensen de waarheid posten en deze worden _direct_ weggemod, dan haal je (de voters) de motivatie weg om ook nog maar iets te posten.

Dit was meer een bericht aan jullie, want hierdoor ga je zeker bezoekers verliezen.
Linkse mensen hebben vaak geen geld en dat zie je nu overal waar ze het voortouw hebben.
Dus ze halen ook indirect je inkomen weg.

Hetzelfde is gebeurt met YouTube, zij verliezen nu miljoenen omdat de "conservatieven" massaal alternativen aan het zoeken zijn.
Jullie bannen zelf niet, maar met dit mod systeem indirect wel bijna.

Normaal denkende en mensen die niet zo gevoelig zijn downmodden namelijk nooit.
Ik downmod zelf ook nooit. Ik ben nooit beledigd of gekwetst. Het tegendeel juist, ik neem alle informatie in me op.

Nu wordt er gedownmod op meningen, dat heeft geen zin meer.
Doe je modding in een technisch bericht, dan is het 99% gebaseerd op feiten.
En als de feiten wat toevoegen krijg je vaak +2 of +3.
Voeg je alleen een reactie toe van: Vind ik leuk, krijg je meestal een 0 of niets.
Maar met een meningen bericht heb je direct, na 10 minuten 10 tot 20 downmods. Daar heb je als site ook niets aan.

Ik heb hier zelfs een dag later nog 8 serieuze mods gehad:
nieuws: EU reserveert 900MHz-frequentieband voor iot en rfid

Omdat ik feiten en extra data toevoeg.

Maar als je met feiten komt bij politieke onderwerpen, dan wordt je in de huidige tijd keihard afgestraft.
Feiten doen pijn tegenwoordig en dat is dus zelfs tot op Tweakers doorgedrongen.

Uit respect voor Tweakers heb ik deze complete post gemaakt.
Ik hoef geen aanpassingen persoonlijk, ik vind het allemaal wel best zo.

Alleen u bent mij wel kwijt als aanvullende poster.
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan dit soort mensen.

Ik zal de topics die mij boeien mogelijk nog wel eruit pikken en van extra data voorzien in het forum.
Daar moet je gelukkig nog tiepen en moet het zinnig zijn. En gelukkig niet zoals in de politiek: 1x stemmen en iedereen zoekt het maar weer uit.

Modbreak:E-mail en sturing is persoonlijk en dient niet zomaar te worden te worden openbaard.

[Voor 20% gewijzigd door Bor op 15-10-2018 10:57]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Je zegt het zelf al goed! Als je extra feiten en bronnen aandraagt bij artikelen wordt dat absoluut gewaardeerd. En dat merk je ook aan de vele plusjes die je krijgt op sommige van je toevoegingen.

Echter, je reactie die -34 downmods krijgt staat vol met vreemde ideeën over een gemiddelde Tweaker die een antenne beter zou kunnen inbouwen dan een spionage-Rus en dat er een propaganda-leger actief is die downmod op Tweakers :p

Ja sorry hoor....

[Voor 11% gewijzigd door Wootism op 14-10-2018 23:48]

• neeecht
Nee dat zijn dus feiten.
Het feit is dat er autos rondrijden met veel betere en verscholen technieken.
Dat kunnen de Russen ook.
Het zijn geen vreemde ideeën, maar gewoon de werkelijkheid. Tja vreemd is ook weer een mening.
Als je nog nooit een Agentschap Telecom auto gezien hebt, dan is mijn tekst mogelijk vreemd ja.
Je doet net zo hard mee!

Google: agentschap telecom auto
Een hit: https://www.rtvoost.nl/ni...brug-uit-de-lucht-gehaald

Zo'n bus zit helemaal vol met aparatuur. Netjes ingebouwd, Expres een bureau erin natuurlijk, maar kun je PRIMA verstoppen indien nodig.

En dan komen ze aan met een mega grote WiFi doos en wat Albert Heijn tassen?
Kom om op zeg, zijn we zo simpel geworden?

De werkwijze in de PDF is zo ongelovelijk amateuristisch (mening) dat dit niet serieus kan worden genomen.
En zeker niet OORLOGS waardig, want daar gaat dit bericht over.

NATUURLIJK zijn de Russen geen lievertjes.
Net als wij niet, wij kunnen ook heel vies spelen.

Maar nu moeten een paar mensen die er niets van snappen,
dat bewijst de PDF (Dus of de Russen of Wij), gaan bepalen dat we in OORLOG zijn hierom?

Zijn mensen zo van het padje af, dat ze hier de nuance en/of gevaar niet eens meer in herkennen?

En update:
Waarom zijn de daders opgepakt, maar terug gestuurd?
Als iemand iets zo ergs doet dat je er een OORLOG om zou beginnen, dan stuur je ze toch niet terug?
Kom op zeg. Of willen we oorlog?

[Voor 7% gewijzigd door neeecht op 15-10-2018 00:07]

• jokerr012
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-02 14:24

jokerr012

Gotta Catch 'Em All

Na het lezen van jou post daagt er slechts een vraag in mijn gedachte.

Modbreak:Graag normaal reageren

[Voor 38% gewijzigd door Bor op 15-10-2018 14:55]

Of course I talk to myself... sometimes I need expert advice.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb de topicstart aangepast. E-mail en sturing via e-mail is persoonlijk en hoort niet zo maar te worden geopenbaard. Zoals anderen hier al zeggen worden extra feiten en bronnen absoluut gewaardeerd. Deze dienen dan wel objectief te zijn. Opmerkingen over propaganda legers en klachten over ontvangen moderatie zijn in ieder geval reden voor aftrek van punten.

Tegen mismodders wordt zoals al vaker aangegeven opgetreden. Ter informatie, ik heb een behoorlijk aantal mensen aangeschreven rond moderatiegedrag.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• n3othebest
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-03 12:59
Jammer dat je verder weg kruipt in je eigen bubbel.

Dubbel jammer dat je nog even een trap na probeert te geven en links van vanalles beschuldigd.

Als deze post en argumentatie (gebrek aan links/bronnen/bewijs) ongeveer is wat he normaal ook plaatst dan snap ik echter wel dat je vaak een -1 krijgt.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
''Linkse mensen hebben vaak geen geld en dat zie je nu overal waar ze het voortouw hebben.
Dus ze halen ook indirect je inkomen weg''

''Hetzelfde is gebeurt met YouTube, zij verliezen nu miljoenen omdat de "conservatieven" massaal alternativen aan het zoeken zijn''

''Normaal denkende en mensen die niet zo gevoelig zijn downmodden namelijk nooit.''

als dit geen -1 waardig dan weet ik het ook niet meer..het liefste wil ik nu meteen een -1 geven.

[Voor 4% gewijzigd door Farabi op 15-10-2018 12:34]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nu ben ik wel benieuwd naar welk videoplatform al die niet linkse mensen gemigreerd zijn :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:31
Linkse mensen hebben vaak geen geld en dat zie je nu overal waar ze het voortouw hebben.
Dus ze halen ook indirect je inkomen weg.

Hetzelfde is gebeurt met YouTube, zij verliezen nu miljoenen omdat de "conservatieven" massaal alternativen aan het zoeken zijn.

Normaal denkende en mensen die niet zo gevoelig zijn downmodden namelijk nooit.
Ik downmod zelf ook nooit. Ik ben nooit beledigd of gekwetst.
Lees dat zelf nou eens terug...

Ik heb je reacties niet gezien maar als ze hetzelfde in elkaar zitten als je topicstart hier snap ik maar al te goed dat je minnetjes krijgt.

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-02 14:03
neeecht schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:57:

En update:
Waarom zijn de daders opgepakt, maar terug gestuurd?
Als iemand iets zo ergs doet dat je er een OORLOG om zou beginnen, dan stuur je ze toch niet terug?
Kom op zeg. Of willen we oorlog?
Ze hadden een diplomatiek paspoort, dan mag je ze niet arresteren, alleen aanhouden.

<Got>Endurat#2586

• CivLord
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-03 11:58
neeecht schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:23:

[...]

Wat is jouw definitie van links?
Is dat Groen links en linkser?
Is dat alles links van het politieke midden? (Linkser dan CDA, zeg maar.)
Of is dat alles linkser dan ultra rechts?

Ik heb de laatste tijd de indruk dat wanneer er op 'links' wordt afgegeven, daarmee alles wordt bedoeld dat niet ultra rechts is. Geldt dat ook voor jou?

Het hebben van geen geld heeft weinig te maken met politieke voorkeur en politieke voorkeur heeft weinig te maken met het hebben van veel of weinig geld. Al trekken ondernemers vaak naar de rechtsere partijen omdat die wat ondernemersvriendelijker zijn, waardoor het 'kapitaal' meer bij de rechtse partijen zit. Wellicht krijg je daardoor een overschot aan minder kapitaalkrachtigen bij de linkse partijen.
In 'rechtse' kringen wordt wel eens geageerd op de 'linkse' grachtengordel die de media zou beheersen. Ook hier is het weer de vraag volgens welke definitie de grachtengordel 'links' zou zijn, maar je kunt niet zeggen dat er geen geld zit. :)

Ook grappig dat je net YouTube aanhaalt als platform waar conservatieven weg zouden lopen vanwege 'links' mod-gedrag. YouTube en andere sociale media staan onder grote druk van conservatieve groeperingen om alles weg te modereren dat niet strookt met hun normen en waarden. Hierdoor verdwijnt veel voorlichting over homoseksualiteit, seksuele voorlichting (ook zonder expliciete beelden) en soortgelijk materiaal van YouTube.

• neeecht
Bor schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:33:
Ik heb de topicstart aangepast. E-mail en sturing via e-mail is persoonlijk en hoort niet zo maar te worden geopenbaard. Zoals anderen hier al zeggen worden extra feiten en bronnen absoluut gewaardeerd. Deze dienen dan wel objectief te zijn. Opmerkingen over propaganda legers en klachten over ontvangen moderatie zijn in ieder geval reden voor aftrek van punten.

Tegen mismodders wordt zoals al vaker aangegeven opgetreden. Ter informatie, ik heb een behoorlijk aantal mensen aangeschreven rond moderatiegedrag.
Dat was na de edit, het leger was toen al met -10 actief.
Nogmaals dit is niet voor mij, maar voor jullie. Persoonlijk raakt het me totaal niet.
Net als de alu hoedjes reactie hierboven, prachtig toch? Geen reden tot downmodden.
Excuus voor de mail quote en bedankt voor de reactie/actie.

@CivLord
Mooie nette reactie. Goed aansluitend. En die grachtengordel, ja die zijn zo rechts als het maar kan natuurlijk. Denk je dat zij persoonlijk ook maar 1 migrant willen opvangen?
Hoe meer migranten (maar niet bij hun thuis) hoe beter. Hoe hoger de huizenprijzen worden.
Daar heb ik ironisch genoeg zelf ook profijt van. Ik stem tegen de import, maar ik ben in de minderheid.
Dus verhoog ik mijn huren elk jaar gigantisch(nieuwe bewoners). Ik kan elk jaar bijna een verdubbeling vragen.

Ik had liever na de vergrijzing een minder vol Nederland gehad.
Met de huren op het laagste punt begonnen, normale marktprijs misschien iets eronder.
12-14 miljoen mensen maximaal. Waren we begonnen bij 12 miljoen, dan was er ruimte om 2 miljoen ECHTE vluchtelingen op te vangen. De realiteit is helaas anders en zolang er dagelijks nog honderden migranten binnenkomen zal dit nooit meer veranderen. Maar gelukkig maken we ons druk om echt belangrijke dingen: Een paar klungelde Russen die WiFi proberen te hacken.
Een paar UTP kabels trekken en het probleem is opgelost.
Maar goed, het zal wel aan mij liggen, ik geef u alleen gelijk.

@n3othebest
Het enige wat ik initiaal aangaf was hoe makkelijk het is om een auto vol 'radio en it' spul te bouwen wat niemand detecteerd. Daar gaf ik direct bewijs voor.
Verder dan aangeven welk soort autos kan ik niet, of moet ik het AT vragen even langs het hoofdkantoor van Tweakers te rijden?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

neeecht schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

Dat was na de edit, het leger was toen al met -10 actief.
Nogmaals dit is niet voor mij, maar voor jullie. Persoonlijk raakt het me totaal niet.
Net als de alu hoedjes reactie hierboven, prachtig toch? Geen reden tot downmodden.
Excuus voor de mail quote en bedankt voor de reactie/actie.
Mismoderaties kun je aandragen in Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX. Als ik naar de laatste reacties kijk betreffen het niet in alle gevallen mismoderaties. Anderen wegzetten als "alu hoedjes" zorgt natuurlijk gelijk al voor een slechte sfeer en werkt andere slechte reacties in de hand. Dat geldt voor beide kampen. Je punt is gemaakt, ik zie de mismoderaties in het vervolg graag in het genoemde topic in Frontpage Moderatie zodat er op gestuurd kan worden.

Omdat de discussie hier vrolijk verder gaat op inhoud met over en weer verwijten doe ik dit topic dicht.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee