-knip-
Bedankt voor de mail. Persoonlijk maakt het mij niet uit.
Alleen als je zelf politieke posts online zet en mensen de waarheid posten en deze worden _direct_ weggemod, dan haal je (de voters) de motivatie weg om ook nog maar iets te posten.
Dit was meer een bericht aan jullie, want hierdoor ga je zeker bezoekers verliezen.
Linkse mensen hebben vaak geen geld en dat zie je nu overal waar ze het voortouw hebben.
Dus ze halen ook indirect je inkomen weg.
Hetzelfde is gebeurt met YouTube, zij verliezen nu miljoenen omdat de "conservatieven" massaal alternativen aan het zoeken zijn.
Jullie bannen zelf niet, maar met dit mod systeem indirect wel bijna.
Normaal denkende en mensen die niet zo gevoelig zijn downmodden namelijk nooit.
Ik downmod zelf ook nooit. Ik ben nooit beledigd of gekwetst. Het tegendeel juist, ik neem alle informatie in me op.
Nu wordt er gedownmod op meningen, dat heeft geen zin meer.
Doe je modding in een technisch bericht, dan is het 99% gebaseerd op feiten.
En als de feiten wat toevoegen krijg je vaak +2 of +3.
Voeg je alleen een reactie toe van: Vind ik leuk, krijg je meestal een 0 of niets.
Maar met een meningen bericht heb je direct, na 10 minuten 10 tot 20 downmods. Daar heb je als site ook niets aan.
Ik heb hier zelfs een dag later nog 8 serieuze mods gehad:
nieuws: EU reserveert 900MHz-frequentieband voor iot en rfid
Omdat ik feiten en extra data toevoeg.
Maar als je met feiten komt bij politieke onderwerpen, dan wordt je in de huidige tijd keihard afgestraft.
Feiten doen pijn tegenwoordig en dat is dus zelfs tot op Tweakers doorgedrongen.
Uit respect voor Tweakers heb ik deze complete post gemaakt.
Ik hoef geen aanpassingen persoonlijk, ik vind het allemaal wel best zo.
Alleen u bent mij wel kwijt als aanvullende poster.
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan dit soort mensen.
Ik zal de topics die mij boeien mogelijk nog wel eruit pikken en van extra data voorzien in het forum.
Daar moet je gelukkig nog tiepen en moet het zinnig zijn. En gelukkig niet zoals in de politiek: 1x stemmen en iedereen zoekt het maar weer uit.
Bedankt voor de mail. Persoonlijk maakt het mij niet uit.
Alleen als je zelf politieke posts online zet en mensen de waarheid posten en deze worden _direct_ weggemod, dan haal je (de voters) de motivatie weg om ook nog maar iets te posten.
Dit was meer een bericht aan jullie, want hierdoor ga je zeker bezoekers verliezen.
Linkse mensen hebben vaak geen geld en dat zie je nu overal waar ze het voortouw hebben.
Dus ze halen ook indirect je inkomen weg.
Hetzelfde is gebeurt met YouTube, zij verliezen nu miljoenen omdat de "conservatieven" massaal alternativen aan het zoeken zijn.
Jullie bannen zelf niet, maar met dit mod systeem indirect wel bijna.
Normaal denkende en mensen die niet zo gevoelig zijn downmodden namelijk nooit.
Ik downmod zelf ook nooit. Ik ben nooit beledigd of gekwetst. Het tegendeel juist, ik neem alle informatie in me op.
Nu wordt er gedownmod op meningen, dat heeft geen zin meer.
Doe je modding in een technisch bericht, dan is het 99% gebaseerd op feiten.
En als de feiten wat toevoegen krijg je vaak +2 of +3.
Voeg je alleen een reactie toe van: Vind ik leuk, krijg je meestal een 0 of niets.
Maar met een meningen bericht heb je direct, na 10 minuten 10 tot 20 downmods. Daar heb je als site ook niets aan.
Ik heb hier zelfs een dag later nog 8 serieuze mods gehad:
nieuws: EU reserveert 900MHz-frequentieband voor iot en rfid
Omdat ik feiten en extra data toevoeg.
Maar als je met feiten komt bij politieke onderwerpen, dan wordt je in de huidige tijd keihard afgestraft.
Feiten doen pijn tegenwoordig en dat is dus zelfs tot op Tweakers doorgedrongen.
Uit respect voor Tweakers heb ik deze complete post gemaakt.
Ik hoef geen aanpassingen persoonlijk, ik vind het allemaal wel best zo.
Alleen u bent mij wel kwijt als aanvullende poster.
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan dit soort mensen.
Ik zal de topics die mij boeien mogelijk nog wel eruit pikken en van extra data voorzien in het forum.
Daar moet je gelukkig nog tiepen en moet het zinnig zijn. En gelukkig niet zoals in de politiek: 1x stemmen en iedereen zoekt het maar weer uit.
[Voor 20% gewijzigd door Bor op 15-10-2018 10:57]