Ik had deze topic hier nog niet eerder gezien. Ik heb op werk nog 2 Experia Wifis liggen waar nog niks mee gedaan heb en was van plan die binnenkort aan te gaan sluiten en lees ik nu ditEdje040 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:12:
[...]
Veel succes....het is weer een bende zoals gewoonlijk bij KPN: https://forum.kpn.com/int...i-update-1-00-26v3-484206
Bandsteering hebben ze er dus uitgesloopt, maar er zijn veel meer problemen. Ik ben blij dat ik ze vorig jaar verkocht heb.

Bereik is nu in principe met de Experia V10 al voldoende, maar er wordt momenteel verbouwd en ik heb 1 Ethernet kabel laten trekken naar dichtbij een hoge stopcontact en een raam. Mijn idee is namelijk om meerdere outdoor wifi cameras te plaatsen en dacht dat het bereik buiten net niet toereikend zal zijn (vooral als in de avond de rolluiken dicht gaan).
Als ik de problemen zo even snel lees, weet ik niet of dit nog steeds wel een goed plan is xD. Hopelijk komen ze spoedig met een betere update. Ik heb 2,4 GHz en 5 Ghz ook altijd gescheiden en zelfs dit lijkt sinds de update niet meer mogelijk te zijn, maar als het verder probleemloos werkt moet dit verder voor ons geen probleem zijn denk ik. Anders kan ik beter nog even wachten met het aansluiten of voor een andere optie gaan, mocht het bereik idd niet toereikend zijn tot buiten.
Ik had het model even bekeken en het lijkt idd een staand model te zijn? Hoe hebben anderen dit bevestigd? Ik zag geloof ik alleen 2 gaten aan de onderkant, dus ik zou het onderste boven tegen de plafond kunnen bevestigen of zijwaarts tegen de muur. Beide lijken mij namelijk geen mooie optie, dan zou een klein plankje tegen de muur nog een mooiere optie zijn. Maakt het verder qua plaatsing van de interne antennes uit welke kant de AP op wijst? Ik ben namelijk met mij Ziggo AP thuis gewend om de antennes maar boven te richten.buldogwtf schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:00:
Kun je hem ook aan de muur hangen? Of is het een staand model?