Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Stoute bug frontpage?

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

• Spinez0r
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:16

Spinez0r

They call me Mike.

Topicstarter
Ik heb sinds 2/3 dagen het volgende probleem:

De "banner" op de frontpage bestond in het verleden altijd uit 3 "featured" reviews en/of nieuws.

Zoals dit:

https://tweakers.net/ext/f/WEe8WkDr2HaR6SBT6sXTZSLI/thumb.png

Nu heb ik sinds kort maar één "fullscreen" banner in plaats van de 3 versies hierboven:

https://tweakers.net/ext/f/McmKD8ExRvpLtwbIQOrv5V0v/thumb.png

Als ik in mijn Chrome console javascript uitschakel heb ik wel weer de 3 venstertjes.

Is dit een bug, of ligt het probleem bij mij? want ik heb al e.e.a geprobeerd maar ik kom er niet uit.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
Ik gok dat je in een A/B-test zit, aangezien er verder niks kapot gaat of scheef staat :P

The devil is in the details.

• Spinez0r
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:16

Spinez0r

They call me Mike.

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 12:35:
Ik gok dat je in een A/B-test zit, aangezien er verder niks kapot gaat of scheef staat :P
Wat bedoel je met een A/B-test?

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
Een test waarin 2 versies van iets tegenover elkaar getest worden. Wikipedia: A/B testing

The devil is in the details.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:09

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Of ook wel wat wordt besproken in Nieuwsberichten op FP tonen in andere layout?.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie eerdere opmerkingen

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True