Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

CSS positioning met procent werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Vraag

• ano123
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06-12-2020
Beste Tweakers

Mijn vraag
Ik wil met een div tekst positioneren aan de hand van percentages. Op een vorige pagina die ik gemaakt heb werkte dat heel goed. Nu wil ik het opnieuw doen en werkt het niet meer. Dit is de CSS code:
div.top {
position: fixed;
top: 20%;
left: 20%;
}

En dit is de HTML met die div class:
<div class="top">
<h2>Welkom</h>
</div>

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al lang gezocht maar niets nuttigs kunnen vinden op het internet.

Ik denk niet dat het er veel toe doet, maar het is een php pagina.

Alvast bedankt! :)

Soms actief. Soms.

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02:30

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

_Shield schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:31:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al lang gezocht maar niets nuttigs kunnen vinden op het internet.
Je maakt me niet wijs dat je helemaal niks hebt gevonden tussen de miljarden webpagina's die over CSS gaan. Die "wat ik al gevonden of geprobeerd heb" staat er niet voor niets. A) is het bedoeld om te laten zien dat je zélf moeite hebt gestoken in je probleem en niet je probleem bij ons dumpt en er een afhaalchinees van maakt en B) dan gaan wij onze tijd niet zitten verdoen met het tikken van reacties met opties en ideeên die je allang geprobeerd hebt. En als je dan écht niks gevonden hebt dan zijn we nog altijd nieuwsgierig naar de zoektermen die je gebruikt hebt; dan kunnen we je allicht dáár nog wat in bijschaven ;)

Verder: als je code post, gebruik dan code tags a.u.b. Dat maakt het een stuk leesbaarder.

Bij deze het vriendelijke verzoek je topicstart (middels de wijzig-link rechtsbovenaan je post) te wijzigen en aan te vullen Open maar even een nieuw topic zodat we ons daarna eens over je probleem kunnen buigen ;) En gebruik voortaan even onze quickstart bij 't openen van een topic ;)

[Voor 13% gewijzigd door RobIII op 13-10-2018 11:52]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True