Dag medetweakers,
Vereniging Eigen Huis heeft weer een Groepsinkoop voor zonnepanelen gelanceerd, voor de regio Noord-Brabant/Limburg. De offerte is vandaag uitgestuurd naar de mensen die hebben ingetekend. Dit zijn de belangrijkste punten:
- Partij: SolarNRG
- Panelen: twee opties, beiden 12 jaar garantie
- frame: Sunstruction
Ik heb een offerte opgevraagd voor 13 zwarte panelen, voor een totaal van 3835kWh. Prijs is dan 3777€ exclusief BTW, wat neerkomt op 0.98€ per Wp.
Wat denken jullie van dit aanbod?
- Zijn dit prima panelen?
- Iemand een idee welke omvormer ze waarschijnlijk zullen plaatsen?
- Is het überhaupt aan te raden om aan zo'n collectieve aankoop mee te doen? Ik lees best veel negatieve ervaringen, ook op Tweakers, qua plaatsing en service.
- andere addertjes onder het gras?
Ik heb nog aan 3 andere bedrijven een offerte gevraagd. Die hadden een prijs per Wp van 1,4€ (300Wp Solarwatt panelen), 1,6€ (320Wp LG Neon Black panelen met EnPhase micro-omvormers) tot 2,1 (AEG 320Wp).
Het lijkt mij dat de VEH-offerte veruit het aantrekkelijkst is
Vereniging Eigen Huis heeft weer een Groepsinkoop voor zonnepanelen gelanceerd, voor de regio Noord-Brabant/Limburg. De offerte is vandaag uitgestuurd naar de mensen die hebben ingetekend. Dit zijn de belangrijkste punten:
- Partij: SolarNRG
- Panelen: twee opties, beiden 12 jaar garantie
- blauw 275 Wp: JA Solar JAP60S01-275-SC
- zwart 295 Wp: JA Solar JAM60S02-295-PR (+30€ per paneel)
- frame: Sunstruction
Ik heb een offerte opgevraagd voor 13 zwarte panelen, voor een totaal van 3835kWh. Prijs is dan 3777€ exclusief BTW, wat neerkomt op 0.98€ per Wp.
Wat denken jullie van dit aanbod?
- Zijn dit prima panelen?
- Iemand een idee welke omvormer ze waarschijnlijk zullen plaatsen?
- Is het überhaupt aan te raden om aan zo'n collectieve aankoop mee te doen? Ik lees best veel negatieve ervaringen, ook op Tweakers, qua plaatsing en service.
- andere addertjes onder het gras?
Ik heb nog aan 3 andere bedrijven een offerte gevraagd. Die hadden een prijs per Wp van 1,4€ (300Wp Solarwatt panelen), 1,6€ (320Wp LG Neon Black panelen met EnPhase micro-omvormers) tot 2,1 (AEG 320Wp).
Het lijkt mij dat de VEH-offerte veruit het aantrekkelijkst is