Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sommige notificaties zijn niet clickable

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 08:04
Heb een vreemd issue met de forum notificaties. Ik heb ineens voor dat 2 van de notificaties niet aanklikbaar zijn. Bij alle notificaties in het lijstje wordt de cursor een handje en kan ik er op klikken. Bij die 2 echter blijft/wordt de cursor gewoon een pijltje en zijn niet aanklikbaar. Daardoor blijft de notificatie-teller ook op 2 staan.
Ook wanneer ik onderaan op 'Bekijk recente notificaties' klik, valt het op dat alle notificaties weblinks zijn, maar die 2 notificaties niet. Ook de link bovenaan ('Markeer notificaties als gelezen') zorgt er niet voor dat de notificatie-teller terug gereset wordt. Mijn 'belletje' blijft geel met een teller=2. EDIT: na het plaatsen van deze post, blijkt de notificatie-teller toch gereset te zijn.
Bemerk dat beide notificaties betrekking hebben op een Tweakernaam met een punt in. De notificaties zelf tonen ook niet op welke thread de notificaties betrekking hebben.

PS: kan dit betrekking hebben op posts die door een moderator gedeletet zijn ? Ik merk dat in een van de threads de mod een reeks posts, incl. eentje van mij, weggehaald heeft.

Screenshots:

http://i67.tinypic.com/2hgaame.jpg
http://i64.tinypic.com/t5hcte.jpg

[Voor 12% gewijzigd door Twixie op 12-10-2018 10:09]

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Twixie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:07:
PS: kan dit betrekking hebben op posts die door een moderator gedeletet zijn ? Ik merk dat in een van de threads de mod een reeks posts, incl. eentje van mij, weggehaald heeft.
Dat is inderdaad precies wat het probleem hier is. De post is verplaatst naar een plek waar je niet bij kan en daardoor kan je ook de notificatie niet meer aanklikken.

• winkbrace
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 31-05 22:55
Hm, verdwijnt je notificaties tellertje wel als je op "markeer alles als gelezen" klikt? Anders is dat nog wel iets om een bug ticket voor aan te maken.

• rens-br

rens-br

winkbrace schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:36:
Hm, verdwijnt je notificaties tellertje wel als je op "markeer alles als gelezen" klikt? Anders is dat nog wel iets om een bug ticket voor aan te maken.
Gezien de reactie inmiddels is aangepast wel, maar wel pas na een refresh.

• winkbrace
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 31-05 22:55
Ohja, had ik overheen gelezen. Bedankt Rens :)

Ik zal een bug ticket maken dat het pas na een refresh aangepast wordt, maar dit zal een lage prio ticket worden.

• rens-br

rens-br

winkbrace schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:45:
Ohja, had ik overheen gelezen. Bedankt Rens :)

Ik zal een bug ticket maken dat het pas na een refresh aangepast wordt, maar dit zal een lage prio ticket worden.
Is het niet wenselijker om een ticket aan te maken voor het feit dat notificaties blijven staan voor dit soort dingen? Dus verwijderde posts / verwijderde +1's e.d.

• Twixie
winkbrace schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:36:
Wel, was me zelfs niet direct opgevallen dat ik daar ook op kon klikken om te resetten :). Uiteindelijk werkte het wel via de gelijkaardige link in de meer gedetailleerde notificatie-lijst.

Anyway, problem solved, al is het misschien wel een feature request om dat wat beter af te handelen. Er was niets in de notificaties dat suggereerde dat het betrekking had op een post die verwijderd/gemoved was.

• rens-br

rens-br

Twixie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:47:
Wel, was me zelfs niet direct opgevallen dat ik daar ook op kon klikken om te resetten :). Uiteindelijk werkte het wel via de gelijkaardige link in de meer gedetailleerde notificatie-lijst.
Om je nog een tip te geven. Voor elke notificatie staat een icoontje, bijv. een tekstballon of duimpje. Wanneer je daarop klikt wordt die notificatie ook gemarkeerd als 'ongelezen' of 'gelezen'

• Twixie
winkbrace schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:45:
Dankzij de tip van de klikbaar icoontjes, heb ik dit gedrag kunnen reproduceren.
* Begin een post of reply te typen.
* Klik op het icoontje om de unread notificaties te bekijken.
* Klik op de link 'Bekijk recente notificaties'. Dit opent een nieuwe pagina met het overzicht.
* Klik daar op 'Markeer alle notificaties als gelezen'. De teller reset (grijs belletje ipv geel).
* Ga nu 'back' in je browser om je post/reply verder af te maken. Het belletje is terug geel.

Is dus vooral door de 'back' en niet omdat een refresh nodig is.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:04

crisp

Devver

Pixelated

Dat gaat dus om dit fenomeen: Notificaties re-pollen

Intentionally left blank

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Heeft dit er ook wat mee te maken @crisp ? Ik krijg op sommige notificaties een blank scherm.

Laatste voorbeeld verwijst naar:

https://tweakers.net/xmlh...5bcf0d8272764e73c7465065/

• André
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11-06 13:41

André

Analytics dude

Zelfde heb ik ook nu?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We are looking into it...

Intentionally left blank

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-06 18:00

Tortelli

mixing gas and haulin ass

https://tweakers.net/ext/f/eDePD8ujL2KPG2iC2vYnjRKw/full.png
Edit: was al gepost 8)7, had wat sneller moeten zijn met uploaden.

[Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 23-10-2018 14:15]

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | RTX 3080 Trio | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb ook een notificatie die een blanco pagina teruggeeft.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 10:05

Matis

Rubber Rocket

CH4OS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:15:
Ik ook, wordt doorverwezen naar https://tweakers.net/xmlh...5bcef1df72764e1af008ae6b/ maar daar blijft het stil.

Wanneer ik op "Markeer alles als gelezen" klik, wordt ie weer grijs, maar na een refresh is het weer actief.

[Voor 15% gewijzigd door Matis op 23-10-2018 14:22]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Redneckerz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12-06 14:09

Redneckerz

A place to be.

CH4OS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:15:
Zelfde hier, wilde net al een topic ervoor aanmaken. Dit was gisteren nog niets zo, dus er zal op de achtergrond wel een wijziging gepusht zijn die conflicteert met de notificaties.

Ik maak wel eens matige foto's. Die plaats ik hier: Instagram

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:13
Zelfde hier

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik krijg een download vraag voor een javascript bij klikken van notificatie.
https://tweakers.net/ext/f/ocDFvyhHCHDR1YoccwPD8n6t/full.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-06 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Ik krijg nu ook problemen met notificaties.
De link gaat hier naartoe:
https://tweakers.net/xmlh...5bcf0838c0754e570304ef55/

Het probleem is vandaag vanaf 13:16 ontstaan.

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omweg: de URL van https://tweakers.net/xmlhttp/xmlHttp.php/notificatie/bla vervangen door https://tweakers.net/notificatie/bla en je bent af van de notificatie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 12:09

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Of gewoon alle notificaties openen via https://tweakers.net/my.tnet/notifications/ en daar markeren als gelezen.

Het is dinsdag. Mogelijk dat er nu een release aan de gang is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-06 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Het is inmiddels gefixt.
Alle notificaties en fanmail kunnen weer worden aangeklikt.

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Fix is inmiddels live ja :)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 12:09

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

@crisp, alleen het handmatig markeren doet 't nog niet. Kreeg net een thumbsup notificatie en die kon ik niet markeren als gelezen via de popup, zowel bij het icoontje als 'markeer alles als gelezen' onderaan. Notificatie zelf openen deed 't wel markeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@Hero of Time inmiddels ook gefixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True