• Robben88
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01-2021
Beste,

Wie volgt deze opleiding HBO ICT System Network Engineer of heeft deze opleiding gevolgd? Ik kom daar graag mee in contact. Momenteel volg ik deze opleiding, zit in het 1e jaar.

Groet,
Robben

[Voor 11% gewijzigd door Robben88 op 11-10-2018 13:40]

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03 10:03
Robben88 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:38:
Beste,

Wie volgt deze opleiding of heeft deze opleiding gevolgd. Ik kom daar graag mee in contact.
Momenteel volg ik deze opleiding, zit in het 1e jaar.

Groet,
Robben
Misschien kun je aangeven waarom?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Want? Zijn er specifieke vragen? Welke school zit je aan verbonden? Wil je iets leuks in de discussie gooien waar ook (gevorderde) engineers over mee mogen denken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Robben88
g00gle schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:38:
[...]

Misschien kun je aangeven waarom?
Ik hoor graag wat hun ervaringen zijn. Waar ze tegen aan zijn gelopen .e.d.
Eventueel tips and tricks :)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Robben88 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:39:
[...]

Heb je geen klasgenoten of hogere jaars die je kunt vragen?

• g00gle
[...]

Het lijkt me verstandig als je je start post uitbreid met wat je graag wilt weten en wat je wilt bereiken met het topic dat je hebt geopend. Ik denk dat veel mensen die hier nu langs komen niets met je topic doen. Tot nu toe lijkt je topic namelijk van weinig toegevoegde waarde.

• Robben88
MAX3400 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:39:
Want? Zijn er specifieke vragen? Welke school zit je aan verbonden? Wil je iets leuks in de discussie gooien waar ook (gevorderde) engineers over mee mogen denken?
Hogeschool Utrecht. Binnenkort heb ik tentamens en weet (nog) niet wat ik precies kan verwachten. Vooral Python vind ik een lastig vak. Ik probeer veel te oefenen, maar merk dat ik voor de proeftoetsen best laag scoor. Veel strikvragen. Dus vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die deze opleiding volgt of heeft gevolgd en mij daarin tips kan geven.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Je bent net een maand bezig aan de opleiding toch? Dan zijn klasgenoten, meerderejaars en docenten het uitermate fijne aanspreekpunt hiervoor.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• g00gle
Robben88 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:43:
[...]

Hogeschool Utrecht. Binnenkort heb ik tentamens en weet (nog) niet wat ik precies kan verwachten. Vooral Python vind ik een lastig vak. Ik probeer veel te oefenen, maar merk dat ik voor de proeftoetsen best laag scoor. Veel strikvragen. Dus vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die deze opleiding volgt of heeft gevolgd en mij daarin tips kan geven.
Kijk er komt al steeds meer info, als je nu je start post uitbreid met deze vragen en informatie kan je gericht opzoek naar antwoorden van mede tweakers.

Succes, ik hoop dat je hulp gaat vinden hier! :) 8)

[Voor 4% gewijzigd door g00gle op 11-10-2018 13:45]

• Robben88
g00gle schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Kijk er komt al steeds meer info, als je nu je start post uitbreid met deze vragen en informatie kan je gericht opzoek naar antwoorden van mede tweakers.

Succes, ik hoop dat je hulp gaat vinden hier! :) 8)
Dank je wel!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Is het eerste half jaar daar niet gemeenschappelijk voor alle ICT opleidingen? En zoek je dus eerder iemand met algemene HBO ICT ervaring (al dan niet op de HU) dan specifiek SNE.

• Robben88
Kaalus schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:00:
Is het eerste half jaar daar niet gemeenschappelijk voor alle ICT opleidingen? En zoek je dus eerder iemand met algemene HBO ICT ervaring (al dan niet op de HU) dan specifiek SNE.
Dat is correct, hoeft niet per se HU te zijn .

Voornamelijk de vakken uit blok A:

1) ICOR (inleiding organisatiekunde)
2) Python (Programmeren)
3) CSN (Basis van Computers, Systemen en Netwerken)

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:26
[...]

Vooral Python vind ik een lastig vak. Ik probeer veel te oefenen, maar merk dat ik voor de proeftoetsen best laag scoor. Veel strikvragen.
Heb je voorbeelden van problemen waar je tegenaan loopt? Of voorbeelden van vragen en dan de antwoorden die jij hebt gegeven en waarom?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-03 15:44
[...]

Goed de vragen lezen? Klinkt als een open deur, maar het komt redelijk vaak voor dat je net een woordje mist.

Anders vooraf lekker de docent bestoken met vragen tijdens de lessen. Ga vooral naar de lessen :P Daar maakte wij altijd de docenten heel blij mee. Zorgt er vaak voor dat ene verschil tussen een coulante docent en een strikte docent (mits de reglementen dat toelaten).

Andere tip voor de administratie. Als je iets hebt afgesproken met een docent... zorg ervoor dat je dit ook op je mail hebt ontvangen! Scheelt gigantisch veel bureaucratisch gezeur later in je opleiding.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee