Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• g00gle
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 09:02
Robben88 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:38:
Beste,

Wie volgt deze opleiding of heeft deze opleiding gevolgd. Ik kom daar graag mee in contact.
Momenteel volg ik deze opleiding, zit in het 1e jaar.

Groet,
Robben
Misschien kun je aangeven waarom?

• Robben88
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-01 11:13
g00gle schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Kijk er komt al steeds meer info, als je nu je start post uitbreid met deze vragen en informatie kan je gericht opzoek naar antwoorden van mede tweakers.

Succes, ik hoop dat je hulp gaat vinden hier! :) 8)
Dank je wel!

• Kaalus
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Is het eerste half jaar daar niet gemeenschappelijk voor alle ICT opleidingen? En zoek je dus eerder iemand met algemene HBO ICT ervaring (al dan niet op de HU) dan specifiek SNE.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True